Skip to main content

Hoe zeg ik na een verhuis mijn digitale televisie op ?

https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html


Bedankt !!!


Hallo 👋🏼 ik wens mijn abonnement voor dig tv en internet op te zeggen. Vorige maand al geprobeerd op te zeggen nadat een technieker langs kwam en de installatie niet uitgevoerd heeft. Mijn e-mail is ***********@gmail.com en ik zou graag de codes ontvangen om decoder terug te sturen. 2 decoders en 1 modem 


@afropermentie Als je wilt hebben dat de mensen van het proximus forumteam dit verder afhandelen voor u dan zal dit pas maandag gebeuren aangezien zij in het weekend hier niet langskomen

best al je klant gegevens en privégegevens invullen in je forumprofiel 

forum profiel
→ https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
tekstvakken aangeduid met “prive” zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers zelf.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.

 

Louter ter bijkomende info → https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html

> Hoe kan je jouw opties of abonnement opzeggen?
Wil je toch je abonnement opzeggen?
Het spijt ons dat te horen, maar we zullen het voor je regelen


@afropermentie 

ik heb je mail adres openbaar minder openbaar gemaakt :-)

is je vraag ondertussen behandeld ? opzeg ok ?

waarom heeft technieker installatie niet uitgevoerd ? onverwacht extra werk ?

kan je in je profiel je klantgegevens invullen als opzeg nog moet gebeuren ?

(inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)

vriendelijke groeten

Tina


Reageer