Vraag

opvolging verhuis

  • 1 June 2019
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 1
op 24 mei 2019 heeft mijn schoonzoon een verhuis aangevraagd. telefonisch werd afgesproken de lijn (014/755987) in dienst te stellen op 03/06/2019 op het nieuwe adres. intro is daar reeds blijkbaar aanwezig.
Nu hebben wij nog altijd geen exacte tijd gekregen wanneer de installatie zou gebeuren ?
Heel vervelend want ik zou bij mijn schoonzoon langskomen want hij kan geen verlof krijgen die dag ?
Kan er mij iemand zeggen wanneer de technieker zou langskomen ?

Geert

6 reacties

Ter info: hier komt pas maandag iemand van Proximus terug langs op het forum.
Reputatie 1
tja dan zullen we gewoon moeten afwachten zeker :-(
op de helpdesk wisten ze mij te zeggen dat een technieker de installatie wel degelijk zou uitvoeren nu maandag, verder konden ze me ook niet helpen .
Reputatie 5
Badge +2
Hey Geert,

Uit nazicht is gebleken dat er op heden nog geen effectieve datum van installatie werd toegekend. In de aanvraag van verhuis staat vermeld dat de gewenste activatie mag uitgevoerd worden op 03/06/2019, echter is deze datum niet bevestig.De aanvraag is nog in behandling bij de bevoegde dienst. en van zodra deze de aanvraag behandeld hebben zal er een bevestiging komen van de installatie datium.

Groetjes IngeDC
Reputatie 1
allemaal goed en wel maar ik heb 2 maal gebeld naar proximus/mijn verhuis en daar wisten ze me wel degelijk te zeggen dat alles in kannen en kruiken was voor 6 juni.Dus allemaal loze beloften van een hollander uit een callcentrum in nederland. goe bezig Proximus 😞
Reputatie 1
alles zou in orde zijn voor maandag 3 juni. Mis ingetypt van frustratie !
Proximus heeft een goed product: stabiel en snel internet, digitale TV, vaste telefonie zeker ok, en goede dekking mobiel netwerk.

Maar de klantendienst trekt echt wel op niets. Ik ben ook pas verhuisd op 3 mei en alles wat fout kon gaan, is fout gegaan, ondanks mijn aanvraag meer dan één maand vóór de verhuis en een schriftelijke bevestiging van Proximus:
- annulering van de verhuis door Proximus zomaar zonder reden
- annulering van de afspraak dat de technieker zou langskomen door Proximus zomaar zonder reden
- Proximus was vergeten de verbinding op mijn vorig adres stop te zetten
- Aanmaning om oude decoder en modem binnen te brengen terwijl ik nooit een eerste bericht hierover heb ontvangen
- verkeerde opties ingesteld
- foutieve bedragen op factuur

Een maand, meer dan 20 telefoons en een klachtenbrief later, lijkt alles nog niet helemaal opgelost. Of beter, technisch werkt nu alles wel. Nu nog afwachten of op de volgende factuur een rechtzetting gebeurd is.
Wat mij vooral stoort, is dat de meerderheid van de klantendienst van Proximus geen enkele moeite doet om een oplossing aan te bieden, zelfs al is duidelijk bewezen dat de schuld bij hen ligt.
Mijn advies: blijven aandringen, tot iemand je toch wil verder helpen. Dit heb ik ook gedaan, tot iemand dan toch moeite heeft gedaan om mijn dossier aan te pakken.

Reageer