Vraag

Oplichterij


Op 17mei haalt proximus199euro van mijn rekening. ik had abbo met gsm besteld maar proximus annuleerd.daar kom ik de dag erna achter omda ik zelf naar proximus bel voor track en trace codeje bestelling is geanuleerd.je kan terug opnieuw een order plaatsen en dan komt het zekers en vast in orde zegde ze aan de telefoon,maar je moet wel terug 199 euro betalen.
zo een verschrikkelijke slechte klantendienst. zo gezegd vol vertouwen terug besteld want ik krijg die andere199euro toch direct terug gestort.weer word men bestelling geanuleerd door jullie.nogmaals 199euro weg weer kom ik daar pas achter da ik zelf bel voor die track en trace code. ik van woede naar proximus winkel te herentals daar konden ze aan die terugbetalingen niets doen,maar ze hebben me dan wel het abbo over kunnen zetten van orange naar jullie en heb ik ook de gsm mogen ontvangen na nogmaals 199 euro te betalen was op 5min klaar en bij jullie website was er wel altijd iets. dan begint de lijdensweg voor mijn terugbetaling van dus 398euro.heb al wel meer dan 20 keer contact gehad en altijd is er wel iets anders,en als je dan vraagt voor de dienst die er meebezig zijn door te geven dat gaat niet want die werken ni via telefoon.of ze hangen in of ze zetten je in wacht en na 2uurs sta je nog in wacht heb hier al wa uren aan versleten en weet nog altijd niets ze zijn ermee bezig telkens weer.toch raar voor vande rekening ga op 1 dag en voor terug te betalen daar wacht ik al op van 17mei en da ga maar ni.terwijl er dit op jullie website sta.aankoopbedrag wordt teruggestort binnen een termijn van 14 kalenderdagen.dikke leugens dus. en omwille van deze leugens is voor mij nu de maat vol,en word alles van proximus verwijderd bij ons.want op deze manier wil ik geen verdere samenwerking meer met jullie als je NIET EERLIJK KAN ZIJN.ik heb ook verdere stappen ondernomen via test aankoop en ik blijk belange na ni de enige te zijn is schering en inslag bij jullie blijkbaar.mvg cornelissens steemans
Dit is het dossier nr3******
Klantnr 6********

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Misschien punten en komma's in uw tekst zetten zodat het leesbaar is.
Hallo Danny Steemans
Zoals gevraagd bij je opmerking bij een andere post, als je je gegevens aanvult op je profiel kan ik eens nakijken wat er allemaal gebeurd is.
Groetjes Samantha
Is gebeurd ondertussen.dossiernr is 38822725.mvg
Danny
In het dossier is te zien dat er vandaag een e-mail naar jou werd gestuurd met de vraag om betaalbewijzen door te sturen.
Heb je de e-mail goed ontvangen?

Ik begrijp dat dit frustrerend is. Maar momenteel vindt onze financiële dienst jouw betalingen nog niet terug.
Het is zo, dat er dagelijks duizenden transacties gebeuren bij Proximus verspreid over verschillende rekeningnummers.
Dus hoe meer informatie wij hebben, hoe gemakkelijker het is om de betalingen terug te vinden.
Op de betaalbewijzen hebben ze de nodige informatie om sneller en gerichter te kunnen zoeken.
Ja ik heb mail gezien en nee het is genoeg geweest.Dit is toch wel lachwekkend,ze hebben al lang de betalingen gezien heeft de dossierbeheerder gezegd aan de telefoon vorige week en nu kom je weer met dit af,ik ben jullie leugens kotsbeu da is elke dag wel iet anders.maar ja alles word toch opgezegd en wel direct en je moet ni afkomen met dat gaat ni,want da ga wel heb al lang een advocaat genomen.jullie hebben al 3maal jullie belofte niet gehouden.dus was er geen andere optie het is geen 20 euro he het zijn er 400 en da is veel geld voor zo maar wa mee te laten spelen,zoals je bij zoveel doe pas maanden later het geld teruggeven en ondertussen jullie wel de interesten in jullie zak steken,da ga nu wel gedaan zen da spelletje van OPLICHTING.dus mensen die no zo iets voor hebben of voorgehad gelieve mij te contacteren op 0484998287da ik da allemaal kan doorgeven aan men raadsman .want dit moet echt wel stoppen die praktijken.mvg cornelissens steemans
Danny
Het is de dossierbeheerder dat jou een e-mail stuurde met de vraag de betaalbewijzen door te sturen.
Dus ik weet niet wie jou heeft gezegd dat ze de betaling hebben gezien.
Moest dit het geval zijn, dan zou ik zelf ook de terugbetaling kunnen uitvoeren.

Betaalbewijzen gaan zeker helpen in jouw dossier.
En ik heb het nogmaals nagevraagd bij onze financiële dienst.
Ale het kan echt ni zotter ,krijg je just telefoon van proximus ivm betalingsbewijzen anders sturen ze de deurwaarder op me af,omda ik 400euro terug moet krijgen al van 17mei ,wacht ik daar al op via webshop gsm met abbo besteld 2x geanulleerd van proximus kant ze weten ni waarom en ik ging men 2x 199euro direct terugkrijgen. en nu ipv van men geld krijg ik de deurwaarder op men dak als ik geen betalingsbewijs doormail .terwijl ze al lang een dossier hebben aangemaakt met nr38822725 waarin alles al steekt.die hangen daar allemaal me leugens aanmekaar ni normaal dit heb ik nog nooit meegemaakt.

hierbij de betalingsbewijzen dat iedereen ze kan zien.mvg
Danny
Nog even ter info, ik heb de betaalbewijzen doorgestuurd.

En in verband met de oproep dat je blijkbaar net kreeg.
De betalingen van 199 euro zijn via een ander systeem binnen gekomen aangezien dit via de webshop is gegaan.
Dus de informatie over een eventuele deurwaarder heeft te maken met een openstaande factuur.
De 2 maal 199euro zullen naar jou teruggestort worden en NIET gebruikt worden om de factuur te betalen.
Ik kan alleen aanraden dat openstaande factuur te betalen op de gewoonelijke manier.
Da is het toppunt de factuur is vervallen van 27 mei en dan al dreigen met deurwaarder terwijl ik al van 17 mei op mijn geld wacht.eerst mijn geld en dan zal die factuur direct betaald worden en het zal de laatste zijn want ondertussen weet ik al wel dat proximus hier een grove fout tenlaste kan gelegd worden en van test aankoop hebben jullie ook al wel of in het kort bericht van gekregen of krijgen.mvg
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Danny,

Zoals mijn collega reeds vermeld heeft gaat dit over 2 verschillende soorten van betaling. Een betaling die dubbel werd uitgevoerd naar aanleiding van een online bestelling en een openstaand saldo met betrekking tot je maandelijkse aanrekening. Voor de betaling via de webshop loopt op heden een dossier via Test Aankoop en zal de dossierbeheerder de nodige stappen ondernemen.
Betreffende je maandelijkse aanrekening, heb je een herinnering ontvangen betreffende het openstaande saldo, maar van een deurwaarder is er op dit moment nog geen spraken. . Je hebt enkel een herinnering ontvangen omwille van het openstaande saldo.

Groetjes IngeDc