Vraag

Ophalen in winkel ipv thuislevering ?

  • 29 September 2022
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Toen ik vanmorgen belde omdat mijn Wifi Bridge stuk is, kreeg ik een vriendelijke man aan de lijn die meteen het nodige deed om mij een nieuwe Wifi Booster toe te sturen.  Hij zei me dat ik hem het snelst zou hebben als ik hem thuis liet leveren, dat zou zaterdag (1/10) gebeuren.  Op het document dat ik via mail kreeg staat echter dat de levering gebeurt op maandag, 3/10.  Mijn vraag : kan ik niet gewoon een Wifi Booster ophalen in een proximus shop in mijn buurt in plaats van hem thuis te laten leveren ?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@CarineD De bestelling van de Booster is ondertussen al doorgegeven en zal worden geleverd. Als je niet thuis bent, krijg je een berichtje dat je hem kan afhalen op het postkantoor. 

Ik denk dat je dus toch best even deze levering afwacht. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Mijn vraag : kan ik niet gewoon een Wifi Booster ophalen in een proximus shop in mijn buurt in plaats van hem thuis te laten leveren ?

Ik vrees van niet, de betrokken levering gebeurt via Bpost

U kunt bv. wel aan Bpost op basis van uw leveringsvoorkeuren vragen het pakje bv. in een afhaalpunt ter beschikking te stellen 

FAQ - Alles over je pakje ontvangen |bpost

Niet thuis zijn is niet het probleem, wel het lange wachten.  Van woensdagavond tot maandag geen TV is niet echt goeie service !  Ik had ook aan de telefoon al gevraagd of ik de booster niet zelf ergens kon ophalen.  Er werd me gezegd dat thuislevering het snelst zou gaan.  Gezien de leveringstermijn heb ik daar mijn twijfels bij.

Die levering kan heel vlug gebeuren, het is niet zoals je online een product besteld waar het soms voor bepaalde bestellingen (om verschillende redenen zoals stockvoorraad enz….) iets langer kan uitdraaien voor je het pakje ontvangt.

Reageer