Beantwoord

Opgestuurde defecte decoder terug toegestuurd gekregen

  • 14 September 2020
  • 8 reacties
  • 223 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Vorige week heeft Bpost mijn defecte decoder opgehaald die ik terug in de doos van de nieuwe decoder heb gestoken, vandaag krijg ik de doos ongeopend terug afgeleverd door Bpost. Ik had het formulier “RMI list” op de doos vergeten kleven zie ik nu.

Hoe moet het nu verder. Zal ik de doos in een Bpost kantoor afleveren met het vereiste RMI list document op de bovenzijde van de doos gekleefd? De label waarop mijn adres staat vermeld mag die gewoon blijven zoals het is of moet ik er een nieuwe label of papier op kleven waarop juist het adres van Proximus is vermeld  zijnde  c/o Groep H. Essers, Rue de Liège 70  B-8180 Courcelles?

Alvast hartelijk dank voor de moeite

icon

Beste antwoord door AntonellaD 14 September 2020, 16:06

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1

Toen ik mijn decoder terugstuurde heb ik het bpost retourlabel op de doos geplakt en de rmi list in de doos gestoken en geen problemen mee gehad...

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb geen retourlabel gehad.

 

kunnen ze u gewoon terug opsturen en zeker ook je spam folder in het oog houden !

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick48 Ik zie dat er in dit geval helaas geen retourlabel beschikbaar is. Je kan de decoder best even binnenbrengen in een Proximus shop naar keuze. Vraag dan zeker een bewijs van inlevering aan de medewerker. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +1

@Patrick48Ik zie dat er in dit geval helaas geen retourlabel beschikbaar is. Je kan de decoder best even binnenbrengen in een Proximus shop naar keuze. Vraag dan zeker een bewijs van inlevering aan de medewerker. Groetjes, Antonella

Ga ik morgen gelijk doen, dit lijkt me inderdaad de beste en minst tijdrovende oplossing. 

Alvast bedankt aan iedereen.

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb zoals AntonellaD voorstelde mijn decoder in een Proximus shop (Eeklo )ingediend.

Ik kreeg een bewijs van inlevering van de medewerkster maar stel nu thuis vast dat een foutieve type  decoder op het formulier is vermeld (1xDecoder V3(migrated from Tiglin-2) en het is een defecte V5 compact decoder dat ik heb ingediend  in dezelfde doos van die nieuw toegestuurde decoder. 

Wat raden jullie mij aan of moet ik me daar geen zorgen over maken?

 

 

TUI: 1xDecoder V3(migrated from Tiglin-2) deze decoders bestaan al jaren niet meer en werken ook niet meer als je die aansluit, maar de prox forummedewerkers zullen u wel verder info geven als ze hier de draad opnemen

 

NB: wat ik wel niet wist dat je een decoder (ivm een ruil) kon binnenbrengen in een Prox shop want hier werd altijd beweerd dat dit alleen kon als je een  decoder opzegde !

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick48 

Momenteel staat er geen order meer open voor retour van een toestel.

Dus alles is ok.

Tina

 

Reageer