Vraag

Ook ik vraag hulp


Reputatie 3
Badge +1

Aansluiting bij verhuis

Mijn verhuis werd meer dan 5 weken op voorhand medegedeeld

Dinsdag ll kwam de Proximus medewerker langs om onze aansluiting op fiber uit te voeren

Tot daar geen probleem

 Toen bleek dat er op het aansluitingspunt binnen ons appartement iets verkeerd was gelast en er eerst een andere Proximus medewerker moest langskomen om dit te herstellen vooraleer de eigenlijke installatie kon doorgaan

Dan begint onze miserie en laat Proximus ons volledig in het ongewisse hoe dit nu verder zal verlopen

Ik krijg enkel na langdurig en ik bedoel echt langdurig telefonisch contact met de klantendienst

de mededeling dat er een ticket is opgemaakt of zal opgemaakt worden

That s it

Ik moet nog vermelden dat op ons nieuwe adres de dekking van het Proximus netwerk abominabel is en ik met mijn toestel op het terras moet staan zwaaien om de vebinding te maken 

MAX 3G

Vandaar mijn vraag om hulp

 


20 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@swakke Ik heb gezien dat ze daar al actie voor hebben ondernomen. Ticketnummer: IM11464398.

Reputatie 3
Badge +1

Ok bedankt

Zover zijn we dan toch al

Ondertussen toch maar aanmodderen
Ticketnummer aangemaakt en hoe gaat het nu verder

 

Reputatie 3
Badge +1

Nog steeds niks gehoord van Proximus 

Kan er mij nu echt niemand verder helpen aub

Als je zo’n ticket nummer krijgt wilt dit zeggen dat het doorgegeven werd maar dat kan wel enekele dagen duren voor het daadwerkelijk afgehandeld wordt, pas maandag komt iemand van proximus zelf hier pas maandag terug langs.

Reputatie 3
Badge +1

Is er voor mijn probleem ondertussen nog nieuwe info aub

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @swakke ticketnummer: IM11464398 is nog in behandeling, de Dienst Dispatch gaat je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 3
Badge +1

Contacteren ok maar Wanneer ??

Ik had graag enige info hoelang dit nog kan aanslepen

Ik heb op mijn nieuwe adres amper bereik en ik dien verscheidene administratieve zaken te regelen Dat lukt me echt niet via het beperkte bereik van het Proximus netwerk

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@swakke 

bij het uitlezen van je aansluiting is een fout op de lijn gevonden : wellicht een slechte las ?

Techniekers worden nu ingezet om die fout op te sporen en te herstellen

we hebben nogmaals aangedrongen op spoedige actie

Er zijn 2 vertragende items (jammer genoeg) : de grote waterellende overal met dringende herstellingen en zomervakantie.

We doen ons best.   Zijn de gsm’s moeilijk te gebruiken wegens minder bereik ?

gr,

Tina

Reputatie 3
Badge +1

Beste

we gebruiken onze iphone zoveel als mogelijk als persoonlijke hotspot maar door de zeer zwakke verbinding met het proximus netwerk is dit meestal frustrerend 

Kan mij hiervoor geen oplossing geboden worden

Ik begrijp de hierboven vermelde vertragende items maar ik word het stilaan beu dat men mij geen termijn kan bevestigen wanneer mijn miserie gaat opgelost zijn

Reputatie 7
Badge +3

@swakke 

het spijt me heel erg dat het niet in orde is

Ik heb dit doorgestuurd naar het fiber team met 2 vragen

  • is er een (tijdelijke) oplossing om je te helpen ?
  • een planning ivm de noodzakelijke werken…

we duimen

groeten

Tina

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt

Hou me in elk geval op de hoogte  aub

Reputatie 3
Badge +1

Ik zie nu dat de data voor de Pickx app bijna verbruikt zijn 
Wat gebeurt als deze limiet van 5 GB overschreden word

Geeb extra kosten voor mij toch?????

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@swakke  Dag, als deze 5GB op zijn gaat dit af gaan van je gewone bundel.  Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@swakke . ik hoor zonet dat je afspraak op 3/8 is geboekt. Wat dat verbruik betreft . Ik heb op beide mobile’s extra data geactiveerd zodat je gemakkelijk toekomt. Je krijgt hier een sms voor en je kunt dit zien in My Proximus als dit actief is ( dit pakket is 30 dagen geldig) Groetjes Luc

Reputatie 3
Badge +1

Is het mogelijk om langs deze weg 2 geplande afspraken in de Proximusshop Mechelen Bruul te annuleren aub 

beide op naam Van Velthoven

gaat dat ook niet via myproximus, nee?

Reputatie 7
Badge +3

@swakke  Dag Swakke, de mail is verzonden. Groetjes Luc

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt Luc


 

Reputatie 3
Badge +1

Hallo

Deze voormiddag is de technieker van Proximus langsgeweest en alles werkt tot nu toe perfect

Gevolg van deze installatie is dat ik nu met 2 decoders teveel zit omdat mijn V6 Decoder vervangen is door de V7 + 1 Decoder V5 mini omdat deze op ons nieuw adres niet meer nodig is
Nu stel ik mij de vraag kan ik deze decoders binnenbrengen in een Proximus shop?

Voor de modem die eveneens vervangen is heb ik een retourticket via B post

Tevens nog een vraag over mijn volgende factuur

Vermits we 2 Weken zonder internet hebben hebben gezeten lijkt mij een degelijke financiele 

tegemoetkoming hier wel degelijk op zijn plaats

In alle geval een dikke merci aan de technieker die vandaag bij ons langsgeweest is 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@swakke  Dag,  opzeg aangevraagd en labels worden gemaild ( opgepast deze kunnen in de spam terrecht komen). Groetjes Luc

Reageer