Vraag

Onterechte kosten na 'annulatie bestelling'

  • 14 February 2018
  • 1 reactie
  • 266 Bekeken

Voor mijn verhuis wou ik mijn Proximus aansluiting meenemen naar mijn nieuw appartement. Proximus zei dat dit mogelijk was om de aansluiting zo snel mogelijk te komen uitvoeren. Wij kregen te horen dat dit mogelijk was op vrijdag 15 januari 2018. De dag van de installatie komt de technieker aan en zegt dat hij niet op de hoogte is van de vooraansluiting van de kabel en enkel de binneninstallatie kan uitvoeren. Dit is niet mogelijk om dat er geen kabel ligt en er gaan hierbij grote kosten om de kabel te leggen in het appartementsgebouw. We gaan hier niet mee akkoord en annuleren hierbij. Er was wel al een aansluiting voor een andere provider dus moesten we wel veranderen. Er is aldus niets gebeurd door Proximus. Toch wordt er 59 euro aangerekend voor laattijdige annulatie van bestelling. Wij zijn hier niet akkoord mee en wensen dit dan ook niet te betalen. Kan u mij hierover contacteren.
Documentnummer 6829083673
Klantnummer 618729073

1 reactie

Zou intussen middels de chat ondersteuning opgelost moeten zijn en de factuur wordt aangepast.

Reageer