Vraag

Online Herroepingsformulier voor herroepingsrecht https://www.proximus.be/nl/resources/cdn/apps/aftersales/index.asw.process.html#/ geeft foutmelding

  • 8 January 2023
  • 14 reacties
  • 228 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Online Herroepingsformulier voor herroepingsrecht binnen de 14 dagen  https://www.proximus.be/nl/resources/cdn/apps/aftersales/index.asw.process.html#/  

geeft foutmelding.

Ik kan dus geen gebruik maken van mijn herroepingsrecht binnen de 14 dagen via het online formulier . Telefonisch word het niet aanvaard ook niet in een Proximus Shop.  Dus opnieuw een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie is de enige uitweg.  

Aan iedereen met hetzelfde probleem. 

Gewoon klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie hoe meer hoe beter. Want Proximus blijft gewoon doof over de vele klachten/opmerkingen

Ombudsdienst voor telecommunicatie : Hoe klacht indienen ? - Klacht voor bemiddeling (ombudsmantelecom.be)

Jammer Proximus zeer jammer , jullie systemen voor ondersteuning slaan tilt net als jullie ondersteuning.

En Proximus laat dit topic openstaan!!!!

( want ik heb gemerkt dat ondanks geen tussenkomst van een Proximus medewerker er hier in het weekend topics worden verwijderd/verplaatst dit om het aantal onopgeloste/beantwoorde topics te verminderen)


14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52  Dan zal dit door de Ombudsdienst behandeld worden.  Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52  Dan zal dit door de Ombudsdienst behandeld worden.  Groetjes

@Luc.M  Bedankt voor je antwoord. Dit is momenteel de enige optie voor mij aangezien de lamentabele klantenondersteuning via telefonisch contact sinds meerdere dagen, die geen oplossing bracht. ( wens hier verder niet over uit te wijden. Hopelijk word dit eens serieus aangepakt door de leiding gevende bij Proximus dit ondermaats gedoe met die externe callcenters wegens  hun onkunde en standaard draaiboek gerelateerde antwoorden ) 

Kan je het toch melden aan de verantwoordelijke dienst binnen Proximus om de website  Renunciation (proximus.be)  na te kijken en te herstellen in het interne Proximus netwerk.

Zodat de proximus klanten  gebruik kunnen maken  gebruik maken van het  herroepingsrecht binnen de 14 dagen via het online formulier Renunciation (proximus.be) www.proximus.be/nl/resources/cdn/apps/aftersales/index.asw.process.html#/  Geldig voor de terugbetaling van online bestelde en betaalde toestellen conform het herroepingsrecht van 14 kalenderdagen.

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52

Ik heb je bericht doorgestuurd om het formulier te laten nakijken.

Heb je ondertussen nog eens geprobeerd? 

mvg,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52

Ik heb je bericht doorgestuurd om het formulier te laten nakijken.

Heb je ondertussen nog eens geprobeerd? 

mvg,

Tina

@tina.b Bedankt , ik heb het nog eens geprobeerd maar nog steeds foutmelding.  

Webopname_10-1-2023_9u.21_
www.proximus.be/nl/resources/cdn/apps/aftersales/index.asw.process.html#/

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 

bedankt om te proberen en feedback te geven

mvg

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@tina.b  @Luc.M  En ook deze avond nog steeds dezelfde foutmelding .

Webopname_10-1-2023_19u25      www.proximus.be/nl/resources/cdn/apps/aftersales/index.asw.process.html#/error

Vandaag was de laatste dag om gebruik te kunnen maken van mijn herroepingsrecht binnen de 14 dagen.

Dus daarom uit ervaring  dat ik reeds melde dat weer eens de enige optie voor een oplossing is:

“Klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie”

bij het opstaren van deze topic.

mvg

Patrick

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 

we hebben de betrokken dienst gevonden die dit aan het onderzoeken is.

We melden ons opnieuw als het probleem gevonden en opgelost is.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52

we hebben de betrokken dienst gevonden die dit aan het onderzoeken is.

We melden ons opnieuw als het probleem gevonden en opgelost is.

groeten

Tina

@tina.b  Ondertussen nog steeds niet in orde. Onbegrijpelijk dat Proximus niet in staat is om hun websites in orde te brengen , is het misschien ook een externe firma die het moet verhelpen?

Ondertussen heb ik wel mijn Apple TV niet kunnen teugsturen ,  gebruik makend van de wettelijke termijn van 14 dagen in het kader van het herroepingsrecht. Hopelijk wordt dit gecompenseerd met een korting gedurende 12 maanden op mijn aanrekening als trouwe klant. Alvast bedankt voor jullie begrip Proximus.😉

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pat52 we mochten vandaag een update ontvangen, ons DIA-Team heeft de fout gevonden en zal deze rechtzetten. We zullen de ‘6 maanden korting’, die in maart afloopt, opnieuw 6 maanden verlengen. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pat52 we mochten vandaag een update ontvangen, ons DIA-Team heeft de fout gevonden en zal deze rechtzetten. We zullen de ‘6 maanden korting’, die in maart afloopt, opnieuw 6 maanden verlengen. Groetjes, Heidi

  Bedankt @HeidiE , ik veronderstel dat dit automatisch zal gebeuren, of dien ik in maart hier contact voor op te nemen?

Groetjes, Patrick

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 er staat al een notitie in mijn kalender! 😉

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt @HeidiE 😉

Ik ben op deze thread uitgekomen omdat ik 10 maanden later dezelfde foutmelding krijg:

 

 

En het is zelfs niet mogelijk om een adres in te geven dat bestaat uit een huisnummer met letter en apart nog een busnummer. Bijvoorbeeld een adres zoals “Stationsstraat 21B bus 12.02” is zelfs niet mogelijk omdat het vakje voor huisnummer geen letters aanvaard en het busnummer is beperkt tot 2 karakters. Geen idee of in mijn geval de fout hierdoor komt.

Reputatie 7
Badge +3

@G4BR13L 

ik heb je bericht doorgestuurd naar de betrokken dienst voor nazicht.

groeten

tina

Reageer