Vraag

Online bestelling SHE_R000000110000KBTOE-1

  • 8 November 2021
  • 8 reacties
  • 74 Bekeken

Ik bestelde een iPhone 13, hierbij moest ik aangeven wanneer ik deze geleverd zou willen hebben.

Ik koos hierbij voor dinsdag 9/11, tot op heden zie ik nog geen tracking link verschijnen.

De smartphone is reeds betaald, ik kan zowel in de chat als telefonisch niemand bereiken om dit na te kijken. 


8 reacties

ook niet via telefoon: (waarschijnlijk niet meer deze avond)

0800 99 974  klantendienst van Eshop 
Bijkomende info: contact online formulier →  https://proximus.be/mijnonlinebestelling

PS: Pas morgen komt er terug iemand langs hier, die van Proximus zelf is.
Best je forumprofiel vervolledigen/aanvullen 

         👇

zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier morgen de draad opnemen.  

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ba.De Deze werd vandaag om 9u50 afgeleverd aan huis. Groetjes, Antonella

@AntonellaD iemand melde mij  dat dit nummer 

0800 99 974  klantendienst van Eshop 

niet meer bestaat, klopt dat of is het dan een ander nummer geworden?

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  Het klopt inderdaad dat het nummer 0800 99 974 van de klantendienst van de Eshop niet meer in gebruik is. Dit gebeurt nu ook gewoon via de 0800 22 800 van de klantendienst. Groetjes, Antonella

Bedankt @AntonellaD dan ga ik dit noteren zodat ik geen verkeerd info doorstuur in het vervolg :blush:

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Bedankt voor jouw altijd goede hulp! Groetjes, Antonella

@AntonellaD ik zie dat ik hier ook nog eshop@proximus.net staan heb, is dit nog altijd in gebruik?

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Dat e-mailadres bestaat nog, maar beter is om de webform te gebruiken: Mijn online bestelling | Proximus. Groetjes, Antonella

Reageer