Beantwoord

Online bestelling R4WEBSHOP012279902

  • 2 November 2021
  • 15 reacties
  • 306 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

Graag had ik geweten of er een tracking volgt bij verzending? Want als ik in Myproximus ga zien zie ik mijn order staan als bezig maar verder krijg ik niets te zien als ik op dit order doorklik. ik krijg dan een leeg scherm met enkel de knop terug.

 

Mvg

Bjorn

icon

Beste antwoord door BjornFN 4 November 2021, 13:44

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@BjornFN Ik zie dat er op vandaag een afspraak staat voor levering Apple iPhone 13 mini 128GB Blue.U gaat een seintje ontvangen voor de levering hiervan.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Hoi, de levering is aangekomen waarvoor dank. Moet ik verder nog stappen ondernemen voor de overdracht van mijn nummer, want er zat wel een simkaart bij de iPhone maar verder geen uitleg over de verdere afhandeling. Kan je me mss vertellen wanneer de overdracht staat gepland?

zolang je nummer nog bij de oude provider staat dan zal de overdracht nog niet gebeurd zijn 

te checken hier → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

 

Reputatie 7
Badge +3

@BjornFN 

Nummer staat actief bij ons vanaf vandaag 4-11, dus kan je de simkaarten hersteken en testen?

groeten

Tina

Reputatie 1

Hoi, alles verstoken. Heb ontvangst, kan bellen en heb mobiele data. Maar bij iMessage blijft hij mijn nummer controleren en kan deze dienst momenteel nog niet gebruiken. 

Reputatie 1

Herstart heeft probleem opgelost, bedankt!!

Reputatie 7
Badge +3

@BjornFN 

Hoera! blij dat het opgelost is.  

Groetjes

tina

Reputatie 1

VOLTE is niet aan te vinken in de instellingen, moet ik nog ergens iets activeren bij jullie platform ouzo?

Heb je deze instellingen gevolgd →  VoLTE activeren | Proximus

Indien het niet werkt op die manier dan kunnen de Prox medewerkers maandag kijken of inderdaad volte bij hen voor je simkaart actief staat.

Reputatie 1

Ja, deze heb ik gevolgd maar geen oplossing. Dus graag even nakijken aub?

Reputatie 7
Badge +3

@BjornFN Is de software van jouw toestel up to date? Groetjes, Antonella

Bellen via 4G | Proximus

Beste,

Ik heb 15/11 een bestelling geplaatst voor een toestel. Ik heb nadien geen bevestigingsmail gekregen. Na 4 keer bellen heb ik deze pas gister ontvangen. Het is heel onduidelijk over de proces van mijn bestelling.. zeer weinig info dat je krijgt, ondanks dat  het gaat om een dure toestel. Als ik mijn app open en naar bestellingen ga, staat er niks bij het kunnen volgen van mijn bestelling.  Enkel myorder en waneer ik deze besteld heb. Status: nog bezig. Verder zie ik niets. Toen ik mijn toestel heb besteld is mij gezegd dat ik deze 18/11 zou ontvangen. Normaal hoor je dan een mail te krijgen van bpost als deze daadwerkelijk is verstuurd. Ook niks binnen. Zou u aub voor mij kunnen na kijken? Ernet 30 min met een medewerker aan de lijn gezeten en zij heeft helaas ook niks kunnen doen…

Mvg,

Salma

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Selma jml de levering is voorzien voor vandaag. Groetjes, Heidi

Hallo,

ik heb vrijdag in een van de winkels een iphone 13 besteld en heb hiervan nog geen mail gekregen over de verzending, hoe weet ik wanneer mijn iPhone aankomt in het ophaalpunt? 

Reputatie 7
Badge +3

@Arthurdecrom De levering staat gepland voor morgen (21/12). Groetjes, Antonella

Reageer