Vraag

Ongevraagde vervanging van TVbox

  • 17 August 2022
  • 18 reacties
  • 434 Bekeken

Reputatie 1

U vraagt mij om een TVbox te vervangen door een nieuwer gratis model.

Echter de betreffende TVbox is mijn eigendom en heb ik destijds aangekocht.
Aangezien dit toestel perfect werkt voel ik mij genoodzaakt deze niet te vervangen.
Ik zal dus ook het nieuwe toestel weigeren omdat ik daarom niet gevraagd heb.
Ik wil dan ook vermijden om bij vervanging nog eens maandelijks 8euro extra huurgeld te moeten betalen.

Gelieve deze vervanging dan ook te annuleren.
R000000110000N028L is het nummer dat jullie eraan toekenden.


18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag Wim, met order R000000110000N028L werd het nieuwe toestel geannuleerd en uit de facturatie gehaald. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Ik hoop dat het goed komt. Want ik heb de laatste 2 maanden veel problemen met dubbel aangerekende kosten van TVboxen, dit na vervanging van mijn gehuurde box na een defect.

Ik denk dat dit nog een gevolg is hiervan …

In ieder geval verder op te volgen …

Sorry dat ik het moet zeggen, maar de administratie van Proximus trek op niks.

 

Gr,

Wim

Op vrijdag 25/11 een nieuwe tv Box besteld op aanraden van technicus proximus, nog geen bevestiging waar en wanneer we deze kunnen afhalen

Jullie zetten mensen wel zonder TV 

Met vriendelijke groeten

Tip: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Tonyingrid  Dit gaat je vandaag geleverd worden. Groetjes Luc

Op 07/02/2023 heb ik mijn gehuurde decoder met serialnummer 253841689 opgezegd. Ik krijg gisteren een mail in de bus dat deze vervangen gaat worden door een nieuwe. Ik heb dit nieuwe toestel dus niet nodig. Gelieve mij dit niet op te sturen.

 

Mvg,

Ingrid

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ingrid Broeckmans Er staat momenteel geen order meer klaar om een nieuwe te leveren.Groetjes,Joel

De postbode stond dus aan de deur met de nieuwe tv-decoder. Ik heb deze geweigerd en deze zal dus door Bpost geretourneerd worden. Blijkbaar was het order dus niet gecancelled.

Reputatie 7
Badge +3

@Ingrid Broeckmans Dag Ingrid, ja dit zijn order deze niet in het gewone systeem zitten. Onze excuses. Het toestel zal afgemeld worden zodra dit terug binnen is. 

Beste

Wij hebben hier hetzelfde voor. Wij willen onze oude box behouden. En dus geen nieuwe ontvangen. We hebben 6 februari telefonisch doorgegeven dat we deze niet willen. De klantendienst melde ons dat hij geannuleerd zou worden. Gisteren mail gekregen dat de box door bpost geleverd zou worden. Terwijl er eerst gezegd was dat hij geannuleerd was. Meerdere keren gebeld met geen resultaat.  Vandaag opnieuw mail dat de box eraan komt. Dus Wij bellen opnieuw, meer dan een uur aan de lijn gehangen, verkeerdelijk doorverbonden worden of er word gewoon tijdens gesprek opgehangen. Echt klantvriendelijk is het niet. Voor alle duidelijkheid Wij zijn heel tevreden over onze oude box en wensen deze dus te behouden.

Met vriendelijke groet 

Reputatie 7
Badge +3

@GerryB Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Joel M 

Ik heb de gegevens aangepast.

Met vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +3

@GerryB Ik zie nergens een aanvraag tot levering van nieuw materiaal.Had men dit willen toesturen naar aanleiding van een technisch probleem of zo(storingsdienst)?Groetjes,Joel

@Joel M 

Deze werd ons toegestuurd omdat wij nog een oude tv box hebben die zo gezegd niet meer voldoet aan de normen voor een optimale tv ervaring 

Met vriendelijke groet 

Ter info: het is wel zo dat je oude decoder op een bepaald moment toch van je lijn zal gedeactiveerd worden, voor het ogenblik zijn het alleen de v5compact en V7 decoders die niet uitgefaseerd worden.

Reputatie 7
Badge +3

@GerryB het is zoals @Martin al aanhaalde, op termijn gaan deze niet meer werken/geen ondersteuning meer/updates enz.Groetjes,Joel

@Martin @Joel M 

 

Wij willen onze tv box nog steeds behouden en wensen geen nieuwe tv box. Dit hebben wij al verschillende malen uitgelegd via de telefoon en op 6 februari werd ons medegedeeld dat hij geannuleerd zou worden maar hij word toch nog opgestuurd. 

Met vriendelijke groet 

Reputatie 7
Badge +3

@GerryB 

Op dit ogenblik zie ik geen openstaand order met verzending nieuwe tv box

je hebt een V6?  die toestellen worden niet meer geüpdate .. dus bepaald moment ga je problemen ondervinden in de werking van het toestel in combinatie met prx TV.

als je ongewenst een toestel toegestuurd krijg, kan je het ongeopend terugsturen en passen we de situatie terug aan… maar dit is beperkt in tijd.

mvg

Tina

Reageer