Vraag

Onduidelijke communicatie omtrent levering

  • 3 January 2019
  • 0 reacties
  • 128 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
30 december heb ik een smartphone met abonnement gekocht. Deze zou op 31 Dec geleverd worden.
Op 31 Dec krijg ik een sms dat de levering 'wat' later gaat zijn. Via de link die ik in een mail toegestuurd gekregen heb, staat mijn bestelling op 'ontvangen' sinds ik het smsje toegestuurd gekregen heb.
Ik heb eerst contact opgenomen met de Proximus chat, daar kunnen ze niet helpen en verwijzen ze door naar 080015690. Aan de lijn bij dit nr wisten ze echter niets van mijn gegevens. Zij verwezen dan weer door naar 080022800. Ook hier twee personen aan de lijn gehad die mij niet kunnen helpen. Dit ligt in de handen van de Post, hoewel zelfs 080015690 niets weet van mijn bestelling.
Mijn vraag, wanneer is 'wat' later en waarom staat mijn bestelling op ontvangen? Waar kan ik hieromtrent duidelijke info krijgen, wie kan wel helpen met bestellingen/ leveringen?

0 reacties

Geen reactie

Reageer