Vraag

onduidelijke bestelling

  • 17 November 2021
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Beste,

Ik heb 15/11 een bestelling geplaatst voor een toestel. Ik heb nadien geen bevestigingsmail gekregen. Na 4 keer bellen heb ik deze pas gister ontvangen. Het is heel onduidelijk over de proces van mijn bestelling.. zeer weinig info dat je krijgt, ondanks dat  het gaat om een dure toestel. Als ik mijn app open en naar bestellingen ga, staat er niks bij het kunnen volgen van mijn bestelling.  Enkel myorder en waneer ik deze besteld heb. Status: nog bezig. Verder zie ik niets. Toen ik mijn toestel heb besteld is mij gezegd dat ik deze 18/11 zou ontvangen. Normaal hoor je dan een mail te krijgen van bpost als deze daadwerkelijk is verstuurd. Ook niks binnen. Zou u aub voor mij kunnen na kijken? Ernet 30 min met een medewerker aan de lijn gezeten en zij heeft helaas ook niks kunnen doen…

Mvg,

Salma

  •  

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Selma jml de levering is voorzien voor vandaag. Groetjes, Heidi

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen morgen van zodra ze hier de draad opnemen.