Beantwoord

Onaanvaardbare service

  • 16 October 2017
  • 16 reacties
  • 1131 Bekeken

Beste Proximusteam

Ik zal u nog even:
- alle niet gemaakte of veel te laat gemaakte afspraken
- alle gebrek aan info
- alle data van niet nagekomen afspraken
- alle mislukte pogingen tot installatie wegens het slecht of niet doorgeven van mijn gegevens aan enerzijds de technieker (internet en tv) anderzijds de koerierdienst (mijn gsm-toestel)
- ...
besparen en tot de point komen.
Op 11 september vroeg ik mijn switch aan van Telenet naar Proximus wegens verhuis (er ligt geen Telenet in de appartementsblok). Vandaag heb ik nog steeds geen énkele dienst mogen ontvangen. Hierbij komt dat ik reeds 2 dagen verlof nam om thuis te kunnen zien op het moment van uw levering, maar op beide dagen niemand is komen opdagen (verkeerde adres doorgegeven, nadat ik 3x naar jullie gebeld heb om mij er van te vergewissen dat het juiste adres nu wel degelijk was doorgeven).
Mijn vooruitzichten zijn nu: komende zaterdag (misschien) een GSM-toestel. Op 7 november (misschien) internet en tv.
Eén klachtmail van mijn kant later, heb ik van jullie een 'uitnodiging tot het invullen van een tevredenheidsenquête' ontvangen.
Met alle respect. Ik wil graag beleefd blijven. Dit KAN toch niet.
Heel graag hoor ik hoe jullie mij vanaf nu (!!!!) kunnen verderhelpen.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 17 October 2017, 10:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag fredje77,

De technieker dat op 15/03/2019 bij jou is geweest, heeft geconstateerd dat er is mis is met de stijgleiding naar jouw appartement. Hij heeft jou hiervan verwittigd. Er werd afgesproken dat je dit in orde zou laten maken en ons daarna terug zou contacteren voor een nieuwe afspraak.

Is het probleem met de stijgleiding inmiddels opgelost?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag Lenie,

Graag ontvang ik via een privébericht je klantgegevens voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

het spijt me dit te vernemen. We gaan de bevoegde dienst vragen voor opvolging. Zij zullen je contacteren.

Met vriendelijke groeten

Tina
Reputatie 7
Badge +3
Dag fredje77,

Op welk klantennummer werd de aanvraag gedaan? Ik ontvang deze graag via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
de stijgleiding ,wat is dat? de telefoonlijn.? dat wiste we aĺ na half uur , twas middagpauze, en ik moest niet bellen,hij ging terugkeren.
Hopelijk had Tuurke niet dezelfde technieker ! of die heeft hem nen dag verlof genomen of.....een dag potten pakken genomen. met de uitslag: jullie zijn1 klant kwijt .mj dus ,ik ben dat goedkope aanvangcontract kwijt, dat kost me meer 200 euro, met mijn sportarchievist zijn ,kon ik niet jaar een ander bedrijf dan telenet,jullie zijn de 2 enige bedrijven ,die Belgische sportkanalen uitgeven. Om nog eens te overwegen bij proximus ??te komen,zullen jullie serieus korting mogen geven (maanden)

en tenslotte hoop ik dat Tuurke wel blijft
Reputatie 7
Badge +3
Dag Thuurke,

Er staat een afspraak gepland voor 29/03/2019 in de voormiddag.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag fredje77,

Dat is de verbinding tussen de invoer beneden (meestal in de kelder) en jouw woonst. Als je dit probleem laat oplossen, kan onze technieker terug langskomen voor de installatie.
Proximus is niet verantwoordelijk voor de stijgleiding in gebouwen.

Groetjes,

Antonella
Ik zit helaas met hetzelfde probleem. Al meer dan een week wacht ik op een simpel belletje, sms of mailtje om een datum in te plannen... al 10 dagen verhuisd, geen internet, geen tv... niks nada noppes... ik denk dat ik maar alles ga laten stopzetten en toch maar naar Telenet ga, ik ben nog geen klant (heb wel al een klantnummer gekregen) maar nog geen enkele dienst... maar de problemen zijn nu al aan de gang...
Word hier heel moedeloos van, vooral omdat ik ook van thuis uit kan werken normaal...nu dus helemaal niks!
Hallo,

ik ben ook reeds in blijde verwachting van mijn aansluiting:
ik heb deze half november aangevraagd (telefonisch), waarna ik 2 weken (begin december) niet vernomen heb voor een datum. Na contact met de klantendienst blijkt dat er gewoon niets besteld was, dus heb ik alles maar opnieuw aangevraagd.

De eerste week na de kerstvakantie (8 januari) komt er een installateur langs, blijkt dat de kabel die er moet liggen niet terug te vinden is (net zoals mijn eerdere melding aan de technische dienst dat er geen kabel ligt). Er zou een nieuwe afspraak moeten gemaakt worden waarbij iemand aanwezig zal zijn die de kabel zal aansluiten. Ondertussen ontvang ik telkens brieven met mijn naam foutief, verkeerd vast nummer die moet overgenomen worden, foutief adres,...

Een andere installateur is op 2 februari (een maand later!) langsgekomen. Er was niemand mee om de kabel aan te sluiten en die persoon heeft opnieuw niets kunnen doen... Ondertussen zijn we 2,5 maand verder. volgende datum staat nu vast op 23 februari (opnieuw 20 dagen verder), maar ik geloof er niets meer van dat het op die dag zal geregeld worden.

Veel vrienden waren benieuwd naar mijn bevindingen bij proximus, maar ik vind het gewoonweg schrijnend hoe er te werk wordt gegaan bij proximus. Ik ga nu door tot de aansluiting geregeld word, maar ik raad proximus aan niemand aan. Het is een helletocht om een aansluiting te krijgen, dan ben ik nog eens benieuwd naar de werking van hun producten.
vrijdag 15-03
is de installteur geweest,maar ?.niks geinstalleerd .vrees ik.want deze i-pad is het enige wat werkt,dan nog via Telenet .
tv,gsm, vaste tel,en internet werken niet
uur nadien zag ik een bericht datik een nieuwe afspraakmoest maken.? maar hoe dan? niks werkt nog..
we aijn nu al dinsdagmiddag en nog steeds niemand gezien.het is aanproximus te regelen .. nietaanmij.
Tenslottej het côact op zondag,is om deuren ....
6****
ik geef proximus tot gisteren om het in orde te maken .ik begrijp absoluut nie waarom ze de volgende dag mij niet als 1ste nemen.wat ik nog niet zei hij ze me ,het was 1u dat hij dezelfde dag zou terugkeren.hij weet dat ik op pensioen ben!!!morgen is het al terug donderdag!!
Hier ook van dat!Verhuis aangevraagd en technieker zou langskomen op 15-3 tussen 16u30 en 20 u.........Zitten wachten maar niemand gehoord of gezien!Klantendienst gebeld daar wisten ze van niks en gaven me nummer dat niet eens meer in dienst is !16-3 weer gebeld en ze zouden het oplossen......na 10 min muziek kreeg ik te horen dat de dienst die ze wilde bellen in het weekend gesloten was!Dus maandag 18-3 klantendienst gebeld en kreeg de belofte dat de afsprakendienst me zou terug bellen.......Weer niks
Dinsdag 19-3 technische dienst dan maar eens geprobeerd......zouden voor het weekend zeker alles in orde hebben want ze gingen me bellen voor een afspraak!!!!!!! Vandaag zijn we al donderdag en nog steeds niks gehoord.......Geweldige service voor de vaste klanten bah bah maar de rekening die zullen ze wel op tijd sturen
Moet ik daar nu vrolijk van worden????? Nog meer dan een week geen tv,internet of telefoon!!!!
Beste @antonellaD ,

Ook hier is er sprake van barslechte communicatie.

Kort samengevat
2014 zijn wij naar hier verhuisd met onze proximus abonnementen, na een jaar ofzo zijn we overgeschakeld naar het goedkopere scarlet (die met proximus toestellen werken) .
Vorige week wou ik terug naar proximus tv+ internet, diensten besteld, toestellen aangekomen met de post.


Voor mij natuurlijk vrij eenvoudig te installeren aangezien scarlet met dezelfde toestellen werkt.
Ik deed deze installatie op dinsdag, terwijl de diensten al zaterdag zouden geactiveerd mogen zijn, volgens de begeleidende mail.

Nu blijkt dat ik proximus diensten (nog) niet kan activeren , 1 week nadien, omdat de 1 zegt dat
-'de vorige eigenaar het niet goed heeft afgesloten '' unk???
-'er een probleem is bij de leiding die in de kast nog op scarlet staat'

Of gewoon het antwoord 'ik weet het niet en vanaf ik het weet laat ik u iets weten'.

Ik moet telkens, ja bijna dagelijks, een bericht schrijven om informatie te vragen.
Het had gewoon fijn, aangenamer geweest om een eerlijk persoon aan de lijn te krijgen. Die me iets meer duidelijkheid kan geven. We waren erg aan het twijfelen tussen proximus en telenet. Nog een paar dagen en ik krijg spijt van mijn keuze.

Sorry voor mijn ongeduldigheid, ik heb gerust wel wat geduld, maar niet op deze onduidelijke manier. Alles hier zijn toestellen met het proximus logo op, met nu nog de lijnen van scarlet. Hoe moeilijk kan het dan zijn ...

Met vriendelijke groet
De een steekt het op de ander dan zijn ze van je af !Maar het woord Oplossen kennen ze niet


Het loopt gewoon vierkant bij proximus en dan staan ze verstomd dat er zoveel klanten vertrekken!!