Vraag

Nul respect voor de klant

  • 21 November 2019
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Dus, ik neem speciaal een dag vrijaf zodat de installateur langs kan komen tussen 8 en 5. Ik wacht tot 5:30 en bel naar de helpdesk om te vragen waar hij blijft. "Geen zorgen meneer die komt ten allerlaatste tegen 8 uur". Al geïrriteerd zeg ik mijn afspraken van die avond af om te wachten op de installateur.

 

Nu, half 9 en nog steeds niemand. En wat nog het ergste is is dat ik geen enkel seintje krijg gedurende de hele dag. Het minste wat je voor je nieuwe klant kunt doen is deze met een minimum aan respect behandelen.

 

Klantenservice een dikke vette 0, bedankt om mijn tijd te verspillen Proximus.

 

 

 

 

 

 


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Dag Tijl, 

Alvast de excuses hiervoor.

Ik heb meteen een dossier (IM10315567) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaan alles nakijken waarom de technieker niet is lang geweest en je nog iets laten weten voor de afspraak.

Mvg, KoenN