Vraag

Nog steeds geen oplossing


Goed dag,

Wie kan mij helpen waar ik een klacht kan indienen?
Ik heb een probleem dat maar niet opgelost wordt.
Ik heb hier al eerst zelf enkele keren naar de teledienst van proximus gebeld, zonder resusltaat.
Ik ben 2 keer in de proximus winkel geweest bij de business persoon, zonder resultaat.
Dan is er een technieker bijthuis geweest zonder resultaat.
Nu wordt ik dagelijks meerdere keren opgebeld door iemand van proximus maar als ik de vraag stel of deze iets van het gedeelte kent waar mijn probleem zit kan niemand mij verder helpen en gaan ze iemand anders mij laten contacteren.
Ook al zeggen ze die dag om dat uur laten wij iemand u contacteren en dan hoor je niemand.
Ik begin het moe te worden dat dit zolang duurt eer dat dit opgelost is en je nergens tercht kan om een klacht in te dienen.

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wat voor problemen heb je juist? Kan je even beschrijven wat er mis gaat?
Het probleem zit bij het verkrijgen van een login en paswoord bij Smart Wifi.
Ik heb een Buseniss Pack met alles er in.
TV,internet, vaste telefoon, Norton, meerdere Gsm's en nog wat.
Nu ik heb recht op 4 smart wifi accounts.
Maar ik heb maar voor 1 account een login en paswoord.
Ik ben ook al aan gelogd bij my poximus.
Nu wil ik voor mij overige account ook een login en paswoord hebben.
Maar niemand kan mij hier bij helpen.
Ik wordt telkens van het kastje naar de muur gestuurd en krijg nooit een antwoordt of oplossing.
Als ik iemand aan de lijn heb en de vraag stel of ze iets van smart wifi kennen, krijg ik al het antwoordt dat ze iemand anders mij gaan laten contacteren.
Dan belt er iemand anders en die vraagt wat is uw probleem en stel ik terug de zelfde vraag.
Met als reactie dat ze iemand anders gaan laten terug bellen die er wel iets van kent.
Toen het nog belgacomfon was had ik ook meerdere accounts om mij te kunnen aanmelden.
wil dit zeggen dat het niet lukt zoals beschreven hier:
>
https://www.proximus.be/support/nl/self-employed-and-small-companies/zwps_support/scats_internet/scats_internet_out/scats_fon_hotspot/sfaqs_hot_connect
Nee zoals ik al eerder vermelde ik heb al een my Proximus account en zou deze telkens terug moeten maken.
Hallo VDB bart
zou je mij via een privébericht (klik hier) je klantengegevens doorsturen?
Dan kan ik het dossier eens nazien.
Groetjes
Samantha
Bart
het dossier is nog lopende, dus in prinicpe moet je nog even geduld hebben.
Je zal hierover worden gecontacteerd.

Maar ik kan kijken als ik al iets kan doen. :)
Heb je op elk toestel de MyProximus app geinstaleerd?
Ik zie dat je voor 2 van de 4 nummers een tijdelijke MyProximus account hebt aangemaakt.
Is dit omdat je ze nog niet kon bevestigen of werden deze om een andere reden niet afgewerkt?

De 2 andere nummers hebben een MyProximus account, dus voor deze nummers zou het perfect mogelijk moeten zijn om de stappen in de link dat martin postte te volgen.
En dan het Smart Wifi profiel te instaleren.

En over welk type toestellen gaat het?
Goede dag,

Hier gaan we weer. Je moet dit doen dat doen en het zou moeten lukken.
Ik ben al twee maal in de Proximus winkel geweest en er is al een technieker bij mij thuis geweest.
Geen enkel van deze personen bij wie ik ben geweest kan mij helpen.
Ik ben er met mijn gsm tablet en dergelijke geweest.
Ik wil enkel voor elk account een login en paswoord hebben.
Ik heb er tot hier toe nog maar 1 login en paswoord van de 4 accounts waar ik recht op heb.
Voor de 3 andere kunnen ze mij zowel in de Proximus winkel als de technieker die thuis is geweest mij verder helpen. Ook al hebben zij mijn tablet en gsm vast gehad.
Maar zonder geluk.

Mvg,

Van Den Bogaert Bart
Ik vraag mij af of dit wel mogelijk is om voor ieder toestel een ander smartwifi login te krijgen, interessant om weten.
Vroeger met de proximusfon was dit geen enkel probleem.
Als ik al mijn toestellen apart laat factureren dan heb ik wel allemaal aparte logins. Ik wil mijn werknemers ook een login kunnen geven en als deze weg is die aan een andere werknemer kunnen geven. Paswoord veranderen en ze kunnen verder.
Ok bedankt voor de info, dan zou dit inderdaad dan toch ook moeten mogelijk zijn met "Proximus smart wifi", maar we zullen het antwoord van Samantha maar afwachten.
Ik stel mij de vraag hoelang ik nog ga moeten wachten.
Dit is nu toch al zeker 3 weken aan de gang dat ik dit probeer in orde te krijgen.
Maar nog steeds geen oplossing.
Als ik zolang zou wachten. Met mijn rekening te betalen zullen jullie mij afsluiten.
Als ik zo met mijn klanten te werk zou gaan zou ik niet veel werk meer hebben.
Waar is de service waar jullie proberen hoog mee op te lopen????
Bart
Het is begrijpelijk dat je het frustrerend vindt als je opnieuw een dingen moet herhalen.
Dus mijn excuses dat ik je die vragen stelde, maar enkel door informatie te krijgen kan ik eventueel helpen.
Zou je, indien je dit ziet zitten, toch een antwoord kunnen geven op mijn vragen? 🙂 (kan ook helpen bij de escalatie van het probleem)
Alvast bedankt.

Het feit dat de techniekers of de verkopers het niet konden oplossen is uiteraard al veelzeggend.
Maar soms hebben onze diensten toegangen tot applicaties die verkooppunten of techniekers niet hebben.
Dus kan mijn hulp wel nuttig zijn.
Uiteraard escaleer ik dit ook en ik houd je asap op de hoogte.
Hey Samantha,

Ja dit is gebeurd.
Maar toch kunnen wij geen account aanmaken met login en paswoord voor 3 van mijn accounts zoals ik al eerder heb vermeld.
Ik heb maar 1 login en paswoord terwijl ik er 4 zou moeten hebben.
Hey Samantha,

Heb jij al nieuws voor mij?
Kunnen jullie mij probleem oplossen?
Sinds ik via deze weg ben gegaan krijg ik geen enkele telefoon meer.
Via de mail heb ik nog helemaal geen reactie gekregen .
Graag een reactie.

Mvg,

Van Den Bogaert Bart
Ik bekijk dit met het MyProximus Team, om te zien wat we kunnen doen met de verschillende profielen.

Het dossier is sowieso nog lopende.
Maar ik zal wel nog info kunnen geven via deze weg. :)
We zijn er zeker mee bezig.
Het liefst zou ik hebben dat ik per nr waar ik recht heb op smart wifi een paswoord en een login. Dan is al deze miserie voorbij en zijn wij gelukkig. Het is zoals ik ook al eerder melde voor mij personeel gemakkelijk om dan aan te loggen en al deze persoon niet meer voor mij werkt kan ik het paswoord aanpassen en aan de nieuwe werknemen geven.
Beste Bart
Ik heb dit nagevraagd om zeker te zijn.
Bij Proximus Smart wifi heeft elke abonnee recht op 1 login en 1 paswoord.
Dit omdat er op elk telefoonnummer in het pack een Smart wifi profiel staat waarmee het specifieke gsmnummer kan inloggen.

Dus het spijt mij, maar je kan effectief maar 1 login aanmaken.
Deze login kan gebruikt worden om bvb via een tablet of PC op de smart Wifi in te loggen.

Maar voor de verschillende nummers, is het echt nodig via de MyProximus app te gaan.
Elk nummer dat in de pack zit, wordt dan automatisch gelinkt aan de smart wifi voor jouw klantennummer.
Als een nummer uit pack gehaald wordt, dan wordt dit profiel automatisch geannuleerd.
Hey Samantha,

Maar ik heb per gsm in mijn pack toch recht op smart wifi. Hoe komt het dat wij met die andere toestellen niet kunnen aanmelden?
Hallo Bart
Hebben jullie op elk toestel via de MyProximus App de nodige acties uitgevoerd?
Kan je mij eventueel de nummers doorgeven waarop het niet lukt?