Beantwoord

Nieuwe simkaart niet geleverd.

  • 3 November 2022
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Beste, ik heb een nieuwe simkaart ( pay and go) voor mijn dochter besteld via jullie website. Was een promo dat je maar 5€ ipv 10€ moest betalen. Heb nieuws gekregen dat hij verzonden is, maar hij beweegt niet meer bij bpost. Is al van 26 oktober dat hij vast zit. Hopelijk kunnen jullie er iets aandoen? Mvg Adam Manuel 

 

icon

Beste antwoord door Joel M 3 November 2022, 14:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Manuel A Ik heb hiervoor dossier 51536638 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

Beste Joël M. Bedankt voor het vlugge antwoord. Mvg Adam Manuel 

Beste, we zijn ondertussen al weer een week verder en we hebben nog altijd geen antwoord gekregen van Proximus!!! Dat is toch een beetje te veel van het goede he!!! Nieuwe klanten worden zoveel mogelijk binnen gehaald, maar klanten dat al van in het begin bij jullie zitten staan weeral in de kou zoals gewoonlijk. Hopelijk komt er vlug een oplossing? Want we zien ons genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider. Mvg Adam Manuel 

Reputatie 7
Badge +3

@Manuel A 

er is een dossierbeheerder bezig met het dossier

Groetjes

Tina

Reageer