Vraag

Nieuwe proximus klanten

  • 23 November 2019
  • 7 reacties
  • 285 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo,

Een twee a drie-tal weken geleden hebben buren, door mijn toedoen, zich verandert van provider, van fiber-telenet naar fiber-proximus.

Drie dagen later kwam de installateur, alles ok maar de mobiele telefoons waren nog niet in orde.

Na een berichtje van proximus moesten ze bellen naar de klantendienst ivm de mobiele telefoons, doen ze dus, 40 min aan de telefoon om te horen dat ze naar de winkel moeten gaan.

Naar de winkel gegaan, daar zagen ze dat er een fout was gebeurd, dus zou in orde komen binnen de 3 werkdagen. Nu reeds een week later, nog niet in orde.

Ook… nog altijd geen papieren ontvangen, dus die mensen weten hun klantennummer niet, emailadres niet, netflix inloggegevens niet, geen inloggegevens en/of paswoorden.

Ik heb er al ergens spijt van dat ik die mensen overtuigd heb dat proximus beter is voor hen. Ik ga dus nooit meer iemand overtuigen om te veranderen van provider.

Dus… Wat nu? het belangrijkste denk ik dat het de papieren zijn met alle gegevens erop, wanneer krijgen ze die? Ten tijde dat ik mezelf klant maakte, had ik ze de eerste dag al.


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Papieren zijn aangekomen maar de gsm kaartjes werken nog altijd niet!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Magistermagic , kun je de klantgegevens van je buren aanvullen (in het veld opmerkingen) via jouw profiel? Grt, Heidi

Reputatie 2
Badge +1

Ben vandaag tot 2x toe terug naar de winkel geweest en zou deze avond moeten in orde zijn. Dus geactiveerd en al. Duimen maar!

Reputatie 2
Badge +1

Alles werkt naar behoren!

Ter info: Pas maandag komt hier op het forum terug iemand langs van Proximus zelf die dit verder zal kunnen nakijken/verder helpen ...

Reputatie 7
Badge +3

ok we horen het als we actie moeten ondernemen,

Groetjes

Tina

Reputatie 2
Badge +1

Blijkbaar te vroeg gesproken, gisteren avond stonden ze aan mijn deur want blijkt dat het nog niet ok is,

de simkaart van de bewoonster werkt wel, de simkaart van haar dochter niet. Gebeld naar Natasja, ze ging het nakijken en heeft een mail gestuurd ook, zegt ze, hopelijk komt het in orde.

Reageer