Vraag

Nieuwe klanten in de kou laten staan

  • 27 July 2018
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Een paar weken geleden werden wij opgebeld door Proximus nav onze online inschrijving op Tuttimus (voorheen waren we bij Telenet). Online hadden we aangeduid dat we de TV wensten ipv de korting op Tuttimus pack. De persoon met wie we belden heeft dit ook nog bevestigd dat ze dit zo ging noteren. Achteraf werden we dan nogmaals opgebeld door andere persoon die blijkbaar enkel mijn gsm-nummer had doorgekregen maar niets van gegevens Telenet, niets van adres of andere persoonlijke gegevens etc. Nu blijkt ook nog eens - nadat ik informeer naar onze TV waar we maar geen nieuws over krijgen - dat onze keuze voor TV helemaal niet werd doorgegeven door de medewerkers in kwestie en meldt Proximus doodleuk dat ze niets meer kunnen doen omdat de TV nu eenmaal niet besteld is geweest.
Commerciële geste dan maar? Nee hoor, ook de korting is vervlogen bij deze. Welkom bij Proximus.

Geen idee hoe jullie denken nieuwe klanten aan te trekken met deze manier van zakendoen, of jullie bestaande klanten te behouden met dergelijke houding. Alleszins, als we zo makkelijk in de zak worden gezet, dan weten we het gat wel te vinden. Wij hebben opgezegd bij Telenet omdat zij ons niet op korte termijn konden installeren voor onze nieuwbouw, maar zijn voorts NOOIT zo gepasseerd geweest als klant dan nu bij Proximus.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Debbie en Eline,

Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen

Reageer