Beantwoord

Nieuwe klant worden, toch niet zo simpel

  • 8 December 2018
  • 1 reactie
  • 314 Bekeken

Donderdagmiddag de Proximus shop in het centrum van de stad binnen om Tuttimus aan te vragen met geschenk van 69 euro ( playstation 4 pro 1tb )
Momenteel zitten wij bij Telenet wat we ook houden tot de Proximus technieker is langsgeweest dus de verkoper vroeg onze simkaarten om nummers over te zetten, tot daar allemaal goed.

Uiteindelijk alle info van ons ingevuld en een hoop gele bladzijden meegekregen met als titel '' bevestiging van uw aanvraag '' een datum voor technieker ging nog niet en uiteindelijk zijn wij buiten gezet met de mededeling '' u krijgt binnenkort nog wel een een email en of SMS voor de technieker en om die 69 euro te betalen.'' meer uitleg wou ik niet vragen want de shop stond vol en de verkoper wou duidelijk door naar de volgende klant...

Wij komen uit de shop en ik zie meteen dat er in het email adres een letter vergeten is, dus ga meteen terug binnen en vermeld dit aan dezelfde verkoper die, na wat typen op zijn toetsenbord, ons de mededeling geeft '' het is aangepast in het systeem''

Wij naar de supermarkt etc en s'avonds besluit ik de klantendienst te bellen om nu toch het email adres te controleren, ik spel het letter voor letter en krijg de mededeling '' ja zo staat het hier '' dus met een iets of wat gerust hart haak ik in.
Vrijdagochtend vallen onze simkaarten van Telenet weg qua bereik, dus wij steken die van Proximus in en ja hoor het werkt.

De rest van de Vrijdag checken wij geregeld onze email, want als de simkaarten werken zou de betaallink van die 69 euro ook wel snel komen, maar de hele dag niets.
Vandaag checken wij ook meermaals onze email en rond 17u nog steeds niets, dus bellen we weer naar de klantendienst, waar ik overigens een zeer vriendelijke man aan de lijn kreeg.

Ik doe mijn verhaal dat wij de betaallink nog niet hadden gehad maar onze simkaarten wel al werken en hij overloopt met mij ons fysiek adres, wat klopte en ons email adres, wat ik nogmaals letter voor letter spel en ik hoor dan '' ah oei dat staat hier verkeerd, er zit geen e tussen de r en n ''
Dan kijkt hij even verder en blijkt dat die email met betaallink al verstuurd was maar dus uiteraard nooit aangekomen is op onze email wegens de shop en 1ste medewerker die het nog niet correct hadden aangepast Donderdag.

Dus deze keer past hij het wel duidelijk aan en zet mij ongeveer 10 min in de wacht, komt terug en vermeld dat hij de originele mail met betaallink niet naar mij kon doorsturen omdat deze niet meer geldig was, dus hij spreekt van '' ik heb contact gehad met collega's en we zoeken een oplossing, u gaat binnenkort een nieuwe email krijgen met die betaallink en dan kan u de ps4 betalen en een datum voor technieker kiezen ''
Toen ik hem vroeg gaat dit lang duren voor ik die nieuwe mail krijg zei hij '' normaal is dat deze komende week '' dus ik ga maar akkoord ( wat kan je anders doen ) en zeg dat ik onze email zal checken de komende dagen.

Nu mijn vraag is, wat is de kans dat deze nieuwe email met betaallink Maandag al zal aankomen ?
Hij zei niet of dit een automatisch systeem was of dat iemand persoonlijk voor die mail ging zorgen, dus ik weet niet of Maandag al realistisch is om deze nieuwe mail te verwachten ?

Want zolang wij de betaallink van 69 euro voor de ps4 niet krijgen via email kunnen we onze bestelling niet afronden en geen datum voor technieker kiezen, volgens de medewerker kon je de datum zelf kiezen na de betaalpagina dus daarmee dat wij graag asap die nieuwe mail met betaallink willen ontvangen.

Vergissen is mensenlijk, maar dan meteen terug de shop in + klantendienst savonds naar het emailadres laten kijken en dan nog foutief zijn heeft ons nu minstens een heel weekend gekost,
Dan staat er nog op onze aanvraag '' gegevens fout ? bel dan ONMIDDELIJK onze klantendienst '' wat ik ook heb gedaan.
Nu is het wel in orde gemaakt door de medewerker van vanavond aan de telefoon maar zo zijn we wel minstens 3 dagen onze email met betaallink voor de ps4 misgelopen.
icon

Beste antwoord door AliceM 10 December 2018, 08:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Probleem net opgelost via de klantendienst, zeeeeeer vriendelijke vrouw die me vertelde dat de mail gisteren ( op een zondag ) weer opnieuw was verstuurd.

Na haar te vertellen dat we nog steeds niks zagen in onze mail heeft ze tot 3 maal toe opnieuw gestuurd terwijl ze aan de telefoon bleef en zelfs een ander email adres van ons geprobeerd en uiteindelijk na 5 minuten kwam de mail toch binnen en hebben we zonet onze technieker kunnen plannen en de ps4 kunnen betalen.

Dit was verregaande de beste medewerker die ik in 10 jaar tijd aan de telefoon heb gehad en een dike pluim voor haar.
Hierbij is ons probleem dan ook opgelost.