Vraag

Nieuwe klant worden probleem

  • 23 December 2022
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Beste,


Ik heb op 08/12 na 10jaar beslist om over te stappen van telenet naar proximus en een bestelling geplaatst voor  abbonement internet+tv+2 simkaarten en samsung Qled tv. Vooraanleg is 19/12 uitgevoerd ondertussen heb ik nog steeds geen simkaarten of tv ontvangendeze zouden na 3 werkdagen geleverd worden). Ik heb al contact gehad met de klantendienst die zeggen danweer dat mijn vooraanleg niet uitgevoerd is terwijl dit wel het geval is. Ik zie nog geen vooruitgang in de bestelling.

Ook heb ik op myproximus of in mijn mailbox nog nog geen factuur gekregen voor de voorinstallatie of voor de 249 euro van de QLED tv


Kan ik hier een duidelijke update in krijgen van hoe het met mijn bestelling staat en hoe we dit kunnen oplossen?

Bestelnummer:
R00000034016298048

Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten,
Yaski Cannoot

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ycannoot  Er is een dossier 51824613 lopende. De beheerder hiervan zal je contacteren.

Reageer