Vraag

Nieuwe klant Proximus

  • 29 November 2018
  • 2 reacties
  • 316 Bekeken

ik heb op 22 november proximus aangevraagd tuttimus met een tv voor 69 euro allles was in orde nu bel ik naar de klantendienst hebben ze die aanvraag terug opnieuw gedaan via de telefoon de eerste was iets misgelopen gisterenavond belde proximus me op en alles terug opnieuw gedaan kreeg terug een bevestiging daar is een link waar je kunt op klikken om de status van je bestelling te zien werkt niet nu weet ik het niet meer ze

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Danny,
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer of orderreferentie doorgeven dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Wilfried
wij hebben hier ook zo ramp geval
27 november : eerste technieker komt maar kan niet aansluiten slechte verbinding ... er moet een lasser komen .
op 7 december komen die lassers en een technieker die alles binnen " dumpt" en weer weg is .. zijn collega lassers zouden het afwerken.
7 december +- 17 u ... sorry mevrouw er moet nog iemand komen van de avond ploeg ... vraag ik ja ok maar is het probleem opgelost ? ja hoor zeggen ze . hij heeft me een telefoonnummer en vraagt te proberen . foutief lijnnummer komt er op het scherm .
die 2 mannen die gelast en gewerkt hebben vertrekken . iets later komt die man van de avonddienst . ach maar het materiaal staat hier al ? zeg ik ja hebben ze deze middag gedumpt . jij zou de aansluiting komen doen. ach nee mevrouw kan niet slechte lijn ...metingen zijn niet goed.
bel ik naar de klantendienst . krijg ik te horen dat ik maar kan hopen dat er s avonds of zaterdagvoormiddag een technieker ging komen .

ondertussen nog steeds geen tv en telefoon . 2 dagen vakantie naar de knoppen.

hoe gaan jullie dit oplossen.
ik heb al een klacht geschreven naar jullie klachtendienst . ik hoop voor jullie dat het de derde keer wel is opgelost . zoniet komen jullie alles maar terughalen .
ben het nu al meer dan zat !

Reageer