Beste,
Na jaren trouwe klant te zijn bij ons huidige provider toch overweegt om over te gaan naar Proximus. Aanvraag 28/03 online ingediend ondertussen is het bedrag van de JO Ps5 digital Fiber edition ook van onze rekening. En het ging vandaag geleverd worden, dit staat zo vermeld op het aanvraag document dat werd toegestuurd. Maar jullie werken met verschillende partijen samen dus veronderstellen we dat wij toch normaal een bepaalde tracking code zouden krijgen zodanig dat we dit kunnen opvolgen. Onlangs ook met 2 call agent in contact gekomen, konden ons ook niet de correcte info geven. Het is momenteel lopende, we zijn er mee bezig… krijg je dan als antwoord. Terwijl ons vraag gewoon was of dat de datums voor levering en installatie nog steeds gelden zoals het op de mail documenten werd aangetoond en of dat we al dan niet een tracking code zouden ontvangen ivm met de Ps5 die vandaag normaal zou geleverd worden? De communicatie binnen het Proximus bedrijf loopt echt soeps en dit is ook geen goed begin om een nieuwe klant te verwelkomen.
Jullie proberen mee te gaan met de technologie van morgen maar doe aub ook eerst intern iets aan jullie communicatie kanalen.