Vraag

Nieuwe klant bij Proximus met JO

  • 31 March 2023
  • 13 reacties
  • 196 Bekeken

Badge

Beste,

Na jaren trouwe klant te zijn bij ons huidige provider toch overweegt om over te gaan naar Proximus. Aanvraag 28/03 online ingediend ondertussen is het bedrag van de JO Ps5 digital Fiber edition ook van onze rekening. En het ging vandaag geleverd worden, dit staat zo vermeld op het aanvraag document dat werd toegestuurd. Maar jullie werken met verschillende partijen samen dus veronderstellen we dat wij toch normaal een bepaalde tracking code zouden krijgen zodanig dat we dit kunnen opvolgen. Onlangs ook met 2 call agent in contact gekomen, konden ons ook niet de correcte info geven. Het is momenteel lopende, we zijn er mee bezig… krijg je dan als antwoord. Terwijl ons vraag gewoon was of dat de datums voor levering en installatie nog steeds gelden zoals het op de mail documenten werd aangetoond en of dat we al dan niet een tracking code zouden ontvangen ivm met de Ps5 die vandaag normaal zou geleverd worden? De communicatie binnen het Proximus bedrijf loopt echt soeps en dit is ook geen goed begin om een nieuwe klant te verwelkomen.

Jullie proberen mee te gaan met de technologie van morgen maar doe aub ook eerst intern iets aan jullie communicatie kanalen. 


13 reacties

@SAS900  

 Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Badge

Beste Martin,

 

Bedankt voor u reactie.

Ondertussen heb ik dit aangepast. 

Vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

@SAS900  Heb je dit toevallig aangevraagd via een online formulier van een zelfstandige verdeler van Proximus diensten?

Gaat het over deze promotie? 

Playstation 5 Digital Voor €199
VOLDOE JIJ AAN VOLGENDE CRITERIA?
 
Er ligt Fiber in jouw straat
Je bent nieuwe Proximus klant
Jouw ideale pack: Fiber internet + tv + mobiel

 

ik vermoed ook dat het in Proximus Telecomshop Geel is 

Badge

@SAS900  Heb je dit toevallig aangevraagd via een online formulier van een zelfstandige verdeler van Proximus diensten?

Gaat het over deze promotie? 

Playstation 5 Digital Voor €199
VOLDOE JIJ AAN VOLGENDE CRITERIA?
 
Er ligt Fiber in jouw straat
Je bent nieuwe Proximus klant
Jouw ideale pack: Fiber internet + tv + mobiel

Beste@Pat52 , Het was via deze link dat we het hadden aangevraagd. https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_pack/particulieren/packs/cr-all-flex-packs/flex-configurator.html/?mobile=CBIQG&v5=eligible

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@SAS900 Dag, je dossier 52341504 is in behandeling. De beheerder neemt contact met u op.  

Badge

@SAS900 Dag, je dossier 52341504 is in behandeling. De beheerder neemt contact met u op.  

@Luc.M Goede avond,

Ik ben vandaag naar de winkel geweest in Sint Niklaas Waasland om te horen wat er gaande is met de aanvraag. Nu de “voorschot” betaling voor die Ps5 was reeds betaald. De voorbije dagen ben ik met 3 call agents in contact gekomen. Maar geen 1 van hun kon mij een concreet antwoord geven wat er gaande was. Er gingen mails doorgestuurd worden ivm met ID maar heb geen enkel bericht ontvangen. Ik vindt dit echt jammer. Als dit in begin al zo in het donder loopt dan vrees ik enorm wat er nog zal komen? Maar als dit eind deze week niet opgelost raakt, kan ik dan ergens een aanvraag doen om een terugbetaling te krijgen ivm die Ps5 dat ik had betaald voor €199? En dan blijven we gewoon bij de huidige provider. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@SAS900 

dossier 52341504 is nog in onderzoek

Ik heb je vraag doorgestuurd en de dossierbeheerder gevraagd je te contacteren

Excuses voor vertraging

Vriendelijke groeten

Tina

Badge

@SAS900

dossier 52341504 is nog in onderzoek

Ik heb je vraag doorgestuurd en de dossierbeheerder gevraagd je te contacteren

Excuses voor vertraging

Vriendelijke groeten

Tina

@tina.b  Goedemiddag,

 

We zijn nog steeds geduldig aan het afwachten op het nieuws hoor. Als we deze vrijdag niets te horen krijgen dan mag het gewoon geannuleerd worden en dan een terugbetaling proces opgemaakt worden voor de voorschot van die Ps5.

Fijne dag

 

Reputatie 7
Badge +3

@SAS900 

ik zie dat mijn collega op zoek is naar hulp= momenteel werkt ze via IT om je bestelorder rond te krijgen

k heb ook gevraagd dat ze je zelf belt met update.  Sorry

Groeten

Tina

Badge

@SAS900

ik zie dat mijn collega op zoek is naar hulp= momenteel werkt ze via IT om je bestelorder rond te krijgen

k heb ook gevraagd dat ze je zelf belt met update.  Sorry

Groeten

Tina

@tina.b 

Het is echt jammer dat een intern probleem zo lang duurt om het allemaal op te lossen. Jullie zijn 1 van de grootste Telecom bedrijf in België en ik weet heus dat dit niet de eerste keer is dat zo'n registratie probleem voor valt maar dat er nog tal cases zijn. Jullie maken voor alles en nog wat reclame dat jullie aan een nieuwe toekomst werken ''Think possible''

Think possible means that we are convinced that new digital solutions will make our lives easier, will enable us to work together in smarter ways and will allow us to make our world sustainable.... 

Dat is toch dikke onzin! 

Het draait niet alleen om kapitaal en omzet of milieu maar een correcte klantenservice is nog belangrijker. Want zonder klanten was Proximus nooit tot zo'n gigant bedrijf kunnen groeien. 

Als jullie intern, gewoon al de cases ivm registraties, webshops, etc.... niet binnen een 3 tal werkdagen Max. kunnen oplossen dan is jullie werksysteem toch niet optimaal. Dan zijn jullie toch gewoon onwijs, leid dan aub mensen op die dit soort problemen wel op een vlotte manier kunnen oplossen en daar de kennis voor hebben en naar de klant toe een correct communicatie kunnen geven. Als we ondertussen met 4 call agents hebben gesproken en allemaal konden ze niets anders zeggen dan allen dat we geduldig moeten afwachten en dat er een ticket is aangemaakt en ermee bezig zijn... Met wat zijn jullie dan elke dag in godsnaam bezig? Wees eerlijk en realistisch dit is toch geen service? 

Wij hadden telkens zelf contact opgenomen met jullie en hier op het forum werd gezegd; we zullen contact opnemen met u voor een update. Niks gehoord, geen telefoon, geen brief en zelfs geen mail, en we zijn wel al bijna 2 weken verder. Maar als we hier reageren op het forum dan is er wel binnen enkele uren een reactie. Als julllie de orders die worden aangevraagd via webshops niet efficiënt kunnen verwerken en dit soort problemen vaak op duikt, sluit dan deze optie uit. 

Wij zijn nog niet eens officieel klant en dit is al een heel gedoe. Slechte reclame. Bij Base en Telenet dit soort probleem nooit gehad hoor. Echt jammer dit. We tolereren dit niet langer. 

​​​​​Kan er voor een degelijk en correcte communicatie gezorgd worden? Want tenslotte zijn jullie toch een telecommunicatie bedrijf, niet waar?

 

Badge

Hallo,

 

Kan er ASAP een annulering in gang gezet worden aub!?  En tevens ook een terugbetaling van €199.
Of we gaan een zaak opstarten. 
Altijd maar beloven met woorden maar geen daden. Zal het intern ook doormelden, of dat er iets ga veranderen is mij niet gelaten maar op ten duur zal het wel doordringen. Dit is gewoon absurd en is helemaal geen klantenservice. Zo schrijnend dit hopeloos gedoe.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @SAS900 ik geef het door aan de dossierbeheerder die je verder zal contacteren. 

Reageer