Beantwoord

nieuwe installatie van fiber


een vraagje, is het standaard dat wanneer je een nieuwe installatie neemt die geplaatst is door een technieker, dat men dan ook de decoders vervangt?

icon

Beste antwoord door Joel M 25 March 2022, 11:53

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@meeki001  Disney+  vermeld het zelfs op hun eigen website dat je via PayPal met je bankaart eraan gekoppeld  als betaal middel een abonnement kan afsluiten. 

Welke betalingsmogelijkheden worden ondersteund? | Disney+ (disneyplus.com)

Hier leggen ze de procedure uit over PayPal voor Disney+

Hoe voeg ik een bankrekening toe aan mijn PayPal-rekening? | Disney+ (disneyplus.com)

Hoe kan ik Disney+ activeren bij de tv-opties All Stars/All Stars & Sports?

Hoe kan ik Disney+ activeren bij de tv-opties All Stars/All Stars & Sports? | Disney+ (disneyplus.com)

Anders eens telefonisch contact opnemen met Disney+ want ze moeten de registratie via PayPal accepteren zonder een CVV code te eisen via PayPal.  Telefoonnummer Disney+   +32 258 80945

Reputatie 7
Badge +3

@meeki001 Ik heb als antwoord van Disney+  het volgende gekregen.  De reden waarom er een CVV code gekoppeld aan een kredietkaart bij het kiezen van PayPal word gevraagd is omdat de  koppeling tussen PayPal en je bankrekening nog niet actief is  voor een machtiging tot automatische incasso. Maar er worden de eerste 12 maanden geen kosten in rekening gebracht.

 

PayPal procedure

  • Uw bankrekening bevestigen: In je PayPal account
  1. Ga naar uw Wallet.
  2. Klik op de bankrekening die u wilt bevestigen en klik vervolgens op Bevestigen.

We storten 0,01 EUR op uw bankrekening. Het bedrag moet binnen 3 dagen op uw rekening staan met ernaast een code van vier cijfers. Controleer uw online bankafschrift of neem contact op met uw bank om de code te vinden.

Zodra u de viercijferige code hebt:

  1. Ga naar uw Wallet.
  2. Klik op de bankrekening die u wilt bevestigen en klik vervolgens op Bevestigen.
  3. Voer de viercijferige code in en klik op Bevestigen.

Wanneer u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegt, moet u eerst een machtiging tot automatische incasso accepteren voordat u de rekening gebruikt om betalingen te verrichten. 

 

Eenmaal dit in orde is kan je je registreren op Disney+ met PayPal zonder een CV code te moeten invullen.

 

@Pat52 

als bij ware is het gelukt en dus een heel dikke merci Pat52 , ja eindelijk Disney + dus.

Als ik je ooit tegen kom, dan drinken we er ene op (lees meerdere ;-) ).

 

Nogmaals bedankt

Mvg Meeki

Reputatie 7
Badge +3

@meeki001 Graag gedaan, ben blij dat het in orde is gekomen.😊

Groetjes , Patrick

De fiberkabel ligt tot in de gezamelijke kelder in ons appartementsgebouw.

Bij de installatie van de fiber-kabel, stel ik mij de vraag; gaat de technieker de kabel en aansluitdoos/verdieping in de daarvoor voorziene schacht leggen EN de kabel naar mijn appartement door de bestaande buis tot aan de bestaande stekkerdoos trekken.

Ondertussen vind je al wat info hoe de installatie verloopt, hier ↔ Hoe verloopt de installatie van glasvezel? | Proximus  

 - Proximus Fiber installatie in uw appartement - YouTube

 - Zo leggen wij een bliksemsnel en stabiel fibernetwerk aan (fiberklaar.be)

 - Kies voor fiber in je appartementsgebouw: klaar in 5 stappen - Fiberklaar

ook wat info hier ivm → Beste opstelling voor FIBER in appartementsgebouw
 

dus nog steeds niet opgelost jawadde

Reageer