een vraagje, is het standaard dat wanneer je een nieuwe installatie neemt die geplaatst is door een technieker, dat men dan ook de decoders vervangt?
Beste antwoord door Joel M
Bekijk origineeleen vraagje, is het standaard dat wanneer je een nieuwe installatie neemt die geplaatst is door een technieker, dat men dan ook de decoders vervangt?
Beste antwoord door Joel M
Bekijk origineelen als deze technieker zich dan mist in zijn oordeel, ik leg even uit, ik kom van scarlet over naar proximus fiber, hier staan dus nog de oude belgacom decoders V4 en dit twee stuks. ik ga dus over naar het flex pakket van proximus en blijkt dat mijn oude V4 decoders dus niet met mijn nieuw pakket overweg kunnen en ze dus hadden vervangen moeten worden door de nieuwe V7 decoders. Na meer dan 1uur aan de telefoon gehangen te hebben met de klantendienst, blijkt dat de technieker heeft opgeschreven op zijn plaatsingsbon , dat hij dus twee nieuwe V7 decoders heeft geplaatst en ook nog eens twee boosters heeft geplaatst terwijl er van deze ook slechts 1tje is geleverd. Gevolg dat ik nu 6 dagen zonder tv zit en ze mij de decoders plus de booster gaan toezenden en ik mag ze dan nog eens zelf installeren ook. Vraag kan dit zomaar?
Na afspraak in een Proximus shop (kortrijksesteenweg in Gent) is er besloten mij die toe te zenden binnen 24 uur, maar heb ik tot nu toe niks ontvangen waarop ik heb gebeld met de technische dienst op het 0800 22 800 nummer met de vraag waar ze bleven. De man aan de lijn wist dus van niks en heeft nu de procedure opgestart om deze decoders en booster naar me toe te zenden wat zal duren tot 30 maart voor ze er zullen zijn. Terug samen gevat: zit ik bijna 7 dagen zonder tv wat ik echt veel te lang vind en geen service. Als ik voor mijn eigen bedrijf iets bestel voor de middag dan heb ik dit meestal binnen de dag daarna in de namiddag en dit zelfs uit nederland. Dus mijn vraag is dit normaal?
Als deze afspraak u niet past kan u deze aanpassen via MyProximus
ik zie in onze systemen dat je op 8-4 via mail een code hebt toegestuurd gekregen
Hopelijk alles in orde ondertussen?
sorry voor de late reactie
Groetjes
Tina
Beste, intussen heb ik terug een mail gekregen met de code.
Maar blijkt dat men zich enkel kan aanmelden met een Visa, Mastercard of PayPal en niet met een maestro kaart. Laat het nu net zijn dat ik geen enkele van deze heb.
Na telefonisch contact heeft men mij gewoonweg verteld dat ik dan geen Disney + kan krijgen of ik moet mij een visa kaart aanvragen (deze kost best veel per jaar bij mijn bank) wat ik uiteraard niet ga doen. M.a.w. krijg ik dus niet wat er binnen mijn aangevraagd pakket zit en blijkt dat Proximus mij daar ook niet verder wil in helpen. Hopend toch nog een oplossing te bekomen mvg Meeki
Of de PayPal app downloaden naar je toestel via PayPal-app: Eenvoudig geld overmaken met onze app | PayPal NL Belgie om je registratie te starten bij PayPal
Als dat gebeurd is dit als betaal middel instellen bij Disney+ , maar er worden de eerste 12 maanden geen kosten in rekening gebracht.
net even geprobeerd een PayPal account aan te maken en wat zie ik terug verschijnen????? je moet een kaart ingeven die een cvv code heeft (zijnde visa, american express of mastercard) en die heb ik niet ik heb enkel een maestro card (mistercash kaart). Dus deze mogelijkheid lukt voor mij dus ook weer niet. Nee ik vraag mij geen andere kaarten aan, bij mijn bank zijn die vrij duur, dus ja wederom geen geluk :-(
Als je bij BNP Paris Bas fortis zou zijn , dan werken die met debet kaart /crediet kaart gecombineerd zonder meerkost.
ben ik dus niet en nu echt veranderen van bank, dat zit er dus echt wel niet in hoor ;-)
net even geprobeerd een PayPal account aan te maken en wat zie ik terug verschijnen????? je moet een kaart ingeven die een cvv code heeft (zijnde visa, american express of mastercard) en die heb ik niet ik heb enkel een maestro card (mistercash kaart). Dus deze mogelijkheid lukt voor mij dus ook weer niet. Nee ik vraag mij geen andere kaarten aan, bij mijn bank zijn die vrij duur, dus ja wederom geen geluk :-(
Als je de mail krijgt om je email te bevestigen en daar op klikt
kom je terecht op de pagina van PayPal waar je de optie hebt tussen kredietkaart en bankrekening te koppelen. PayPal: Wallet Bankrekening of Kredietkaart koppelen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.