Vraag

Nieuwe aansluiting

  • 17 February 2023
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Beste,

 

Na een aantal gesprekken via de chat en de 0800 nummer lijkt mij toch nog wat onduidelijk omdat ik hier geen antwoord op bekom.

Voor onze nieuwe woning zijn we al enkele weken bezig om een aansluiting te krijgen.

De medewerker verteld mij dat alles geregeld is en er een technieker langskomt op 3/3 ook heeft hij ons voorgesteld al een smarttube te plaatsen en in de woning de NTP aan te sluiten zodat de technicus sneller klaar is. Overlengte ligt klaar aan de rooi lijn.

Echter gaat mijn vermoeden uit dat de technieker die langskomt enkel de binneninstallatie gaat uitvoeren en niet de las gaat maken op de hoofdleiding aan de straat. ik kan hier verkeerd in zijn. maar er is niemand dat mij hier een duidelijk antwoord kan op geven. de geplaatste smarttube is ook ni gemeld bij proximus dus hopelijk vormt dit ook geen probleem, ben natuurlijk wel zelf elektricïen dus als ik het ze makelijker kan maken wil ik dit zonder moeite uitvoeren. 

 

Het installatie adres was ook foutief maar dit zou via een ticket ondertussen in orde moeten zijn.

 

Echter blijft de vraag gebeurd nu alles te samen door die technieker die langskomt op 3/3

  • Lassen van koperleiding op hoofdleiding
  • Plaatsen van Binneninstallatie

 

Misschien dat ik hier wat slimmer wordt & anders blijft het een verrassing tot 3maart

 

Alvast bedankt 

 

Mvg


3 reacties

@Matthias93 iemand van de PX medewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend dus zij kunnen pas meer informatie verschaffen over de stand van zaken van je aansluiting als ze maandag hier terug langskomen en dan hiervoor de bevoegde dienst kunnen aanspreken.

NB: ofwel komen de lassers eerst want de technieker kan niets doen voor je aansluiting binnenhuis als de introlijn nog niet gelast is op de distributiekabel.

Reputatie 7
Badge +3

@Matthias93 Het installatieadres gaat aangepast worden via dossier 52127321.Het is de bedoeling dat men alles op dezelfde dag gaat uitvoeren zodat alles actief staat en werkt als men vertrekt.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Matthias93 

Beste

ik heb een collega gevonden die het order met het juiste adres heeft aangepast

Verder is er een aanvraag doorgestuurd voor nazicht rond de laswerken

dus ik hoop dat het wel in orde komt

groetjes,

Tina

Reageer