Beantwoord

Nieuwe aansluiting

  • 16 July 2020
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik heb net een nieuwe aansluiting aangevraagd op mijn 2de verblijf. Ik krijg een link om een afspraak te maken maar dat werkt niet. Kunt U dit nakijken?

icon

Beste antwoord door AntonellaD 17 July 2020, 09:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge

Dank u, Antonella. :-)

Reputatie 7
Badge +3

@Evarist_01 Er is een interventie dat nog moet worden afgewerkt door de achterliggende dienst betreffende de technische situatie van deze aansluiting. Zodra dit is afgewerkt zal het maken van een afspraak wel mogelijk worden. Ik heb een bijkomende melding gestuurd naar deze dienst via ticket nummer IM10771121 om het proces wat te versnellen. Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge

Er staat ‘Bestelling ontvangen’ maar ook ‘bestelling geannuleerd’.

In MyProximus vind ik wel een order maar kan geen afspraak maken, zoals mij aan de telefoon werd gemeld.

Overigens beklaag ik mij over de persoon die mij te woord stond aan de telefoon. Hij verstond de helft niet van wat ik zei. Ik spreek nochtans perfect (Belgisch) ABN, en zelfs met een sterke articulatie. Dat zou de verstaanbaarheid moeten verhogen. De man sprak met een NL accent.

Reputatie 7
Badge +3

@Evarist_01 Heb je reeds cookies en surfgeschiedenis verwijderd of geprobeerd via een andere browser? Groetjes, Antonella

Reageer