Vraag

nieuw klant flex pakket aangesloten maar krijg geen 1 jaar gratis disney plus

  • 24 April 2021
  • 6 reacties
  • 154 Bekeken

Beste, ik heb op jullie website gereageerd op jullie flexi pakket en 1 jaar gratis disney plus promo. Ik kreeg onmiddelijk reactie per mail dat jullie mij zo snel mogelijk bellen. Toen vond ik een vrij moment om meer te horen en heb ik zelf eens gebeld zonder te wachten op jullie telefoon. Ben ik onmiddelijk aangesloten bij flexi pakket. 

Helaas krijg ik achteraf te horen dat ik geen recht heb op 1 jaar gratis disney plus omdat ik jullie telefoon heb niet afgewachten en zelf heb gereageerd. Deze werd beschouwd alsof ik via telefoon heb aangesloten en niet op de website heb gereageerd. Ik heb jullie gekozen omwille jullie interessante promo's inclusief 1 jaar gratis disney plus. 

Ik heb jullie promo eerst op het web site gezien en op het website gereageerd. Als jullie op 10 maart 2021 en de referentie nummer 922768642 kijken zien jullie dat ik correct heb. Dus in principe heb ik vanuit internet bij jullie aangesloten. 

Dat vind het zeer misleidend dat ik van de promo niet mag benutten om gratis 1 jaar disney plus te mogen krijgen. Spijtig. 

Mvg

 

Hilal Turk 


6 reacties

Danku. Grtjs

Reputatie 7
Badge +3

@Hilal deniz  Dag, ik heb een dossier aangemaakt. 48073035.  De dossierbeheerder zal u spoedig contacteren. Groetjes Luc (btw de decoder is gewoon een wisseling, hier komen geen kosten bij)

 

Beste, 

Mijn vraag is concrete of ik voor disney plus abbonnement voor moet betalen of is dat onder jullie promo als 1 jaar gratis disney plus?

Toen ik vorige week had gebeld u collega zei dat ik geen recht heb voor deze promo omdat ik via telefoon ben aangesloten bij proximus. Ik heb via internet op jullie site mijn packet opgesteld en een afspraak geboekt na 2 dagen. Toen ik die dag een gaatje had in mijn agenda heb ik achteraf gebeld en dacht dat ik 2 dag niet kan afwachten. Zo ben ik aangesloten bij proximus. In de bijlage is er bewijs dat ik bevestiging kreeg op mijn online aanvraag. 

Zo, maak dit mijn recht op promo van 1 jaar gratis disney plus te hebben vraag ik jullie? Dan had ik liever niet aangesloten omdat ik vooral aan deze promo's gelokt ben

 Dus de decoder die onderweg is, is deze betalend abonnement of binnen promo en 1 jaar gratis?

Met vriendelijke groeten.

Reputatie 7
Badge +3

@Hilal deniz  Dag, er is nog een lopend order ( decoder) dit order wacht nog op de terugzending van de oude decoder. Pas op er gaat een tijd over tussen activatie van je pack en het verzenden van de code. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hilal deniz vul je op het klantprofiel je klantgegevens aan voor nazicht? Groetjes, Heidi

Maandag komen de Prox forummedewerkers hier pas terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.

Reageer