Beantwoord

Nieuw abonnement SAMSUNG S9+ Coral Blue

  • 12 March 2018
  • 1 reactie
  • 166 Bekeken

Geachte
Dossiernummer omtrent dit order is 33234955.
Graag had ik info over deze bestelling.
Ze sturen de klanten van het een naar het ander kastje.
Als je beld op het gratis nummer zijn de meeste medewerkers van PROXIMUS onbekwaam of hebben ze geen goesting om u te helpen.
Als klant van proximus vind ik dat ze klantvriendelijker mogen zijn en de persoon in kwestie beter mogen helpen. Sinds 26/02/2018 heb ik een bestelling geboekt en was deze goedgekeurd. Ik ben al klant met een gsm nummer van Proximus. De medewerkster zei aan de telefoon dat ik unleach of zo iets moest aanduiden om me in te schrijven, en dat de restwaarde van mijn vorig toestel zou aangerekend worden bij het volgende factuur.Wat ik ook deed. De dag van de levering, dus bijna 2 weken later, laten jullie me weten dat de transactie niet door gaat omdat ik al een abonnement heb.
Wetende dat ik mijn abonnement heb verbroken,zoals de medewerkster me zei. Daarna via de telefoon geven ze mij een abonnement mobilus m met de gevraagde gsm, maar voor de prijs van 398.95 euro. De promotie is 199 euro. Dus ik weer contact opgenomen voor de 30 ste keer. Numoet ik weer wachten en wachten. En intussen hebben jullie het abonnement stop gezet en mij een nieuw abonnement gegeven zonder gsm " SAMSUNG S9+ " MOBILUS M. Ik heb 199 euro betaald via de webshop, maar heb nog steeds geen toestel ontvangen. Wanneer gaan jullie nu eens deze zaak serieus nemen en de klant (en ) behandelen zoals het Proximus waardig zou moeten zijn.
M.v.g
Guille Michel
icon

Beste antwoord door JanDe 13 March 2018, 15:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Begrijpelijke reactie, Michel. De meeste adequate manier om in dit dossier te dringen is gewoon het nummer 080099974 even opbellen. Succes. Jan

Reageer