Vraag

niet nakomen afspraak technieker

  • 4 August 2022
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Vrijdag 29/7 gebeld met de helpdesk voor een probleem met het internet. Konden niet oplossen, vermoeden een probleem met de modem. een andere bbox 3 modem opgestuurd en heb die correct zaterdag 30/7 ontvangen. aansluiting modem verliep goed, maar na 10 minuten terug problemen met het internet. terug gebeld met de helpdesk, konden de modem niet vinden. Afspraak gemaakt om maandag 01/08/2022 een technieker langs te sturen. alles vlot verlopen, maar kon het probleem niet oplossen. het zou een probleem buiten zijn. De technieker heeft een afspraak gemaakt met de grondploeg om op donderdag 4/8/2022 langs te komen. om 7u45 een sms gehad dat de afspraak bevestigd was tussen 08u00-17u00. Tot mijn grote verbazing geen technieker gezien. Terug contact opgenomen met de helpdesk. Waren verbaasd met de tijdsplanning. Heb dan duidelijk voorgelezen wat er van afspraak gemaakt. Ze hebben dit dan zogezegd onderzocht en met de belofte om me terug te bellen om 18u30 om te kijken of de technieker langs is geweest. Dit was niet het geval. Om 19u30 contact opgenomen via de  chat en daar werd er gezegd dat ze zeker gingen terug bellen. Dit is spijtig genoeg nog steeds niet gebeurd. Mijn problemen zijn na bijna een week nog steeds niet opgelost en de helpdesk blijf je maar wandelen sturen. Dit vind ik totaal onaanvaardbaar. 

Graag een duidelijk en accurate oplossing voor het probleem. En niet steeds dagen wachten om het probleem op te lossen. Zeer ontgoochelde trouwe klant.


1 reactie

ondertussen de hele dag zitten wachten op een telefoon van de dispatching voor lasser, maar tot op heden nog steeds geen reactie.

Steeds maar contact opnemen met de klantendienst en de helpdesk brengt geen soelaas. Ondertussen is het moeilijk om deftig tv te kijken, of online iets te bekijken of op te zoeken. Veel vertraging op.

Mijn geduld is duidelijk op aan het geraken.

 

Reageer