Vandaag een dag verlof genomen omdat de technieker namiddag ging langskomen. Echter is er niemand komen opdagen en weg dag verlof dus.
Ik belde naar de klantendienst en daar kreeg ik doodleuk te horen dat er een afspraak geboekt was, maar niet met een technieker (????). Ik vroeg met wie ik dan wel een afspraak had en uitte mijn ongenoegen. Ze kon me niet antwoorden en het gesprek werd afgebroken door haar. Ik kreeg een sms met een nieuwe afspraak voor donderdag aanstaande, wat echter niet mogelijk is voor mij.
Nogmaals de klantendienst gecontacteerd (gemiddelde wachttijd : ongeveer 20 min telkens !!!). Daar kreeg ik een nieuwe afspraak voor maandag aanstaande, dus weer een dag verlof inplannen !!!
Nu wou ik ook een klacht indienen, want ik ben Bizz klant en wens compensatie hiervoor. Nergens vind ik ook maar enige manier om een klacht via mail in te dienen (telecombedrijf????). Ik wil ook navragen of ik deze aanvraag nog kan annuleren, omdat ik er een TV-toestel bij nam. Hiervoor wil ik uiteraard geen boete aangerekend krijgen.
In MyProximus vind ik ook geen enkele bestelling of afspraak terug, is dit normaal ,daar jullie zoveel reclame hierover maken?