Vraag

Niet nakomen afspraak

  • 11 May 2020
  • 6 reacties
  • 338 Bekeken

Vandaag een dag verlof genomen omdat de technieker namiddag ging langskomen. Echter is er niemand komen opdagen en weg dag verlof dus.

Ik belde naar de klantendienst en daar kreeg ik doodleuk te horen dat er een afspraak geboekt was, maar niet met een technieker (????). Ik vroeg met wie ik dan wel een afspraak had en uitte mijn ongenoegen. Ze kon me niet antwoorden en het gesprek werd afgebroken door haar. Ik kreeg een sms met een nieuwe afspraak voor donderdag aanstaande, wat echter niet mogelijk is voor mij.

Nogmaals de klantendienst gecontacteerd (gemiddelde wachttijd : ongeveer 20 min telkens !!!). Daar kreeg ik een nieuwe afspraak voor maandag aanstaande, dus weer een dag verlof inplannen !!!

Nu wou ik ook een klacht indienen, want ik ben Bizz klant en wens compensatie hiervoor. Nergens vind ik ook maar enige manier om een klacht via mail in te dienen (telecombedrijf????). Ik wil ook navragen of ik deze aanvraag nog kan annuleren, omdat ik er een TV-toestel bij nam. Hiervoor wil ik uiteraard geen boete aangerekend krijgen.

In MyProximus vind ik ook geen enkele bestelling of afspraak terug, is dit normaal ,daar jullie zoveel reclame hierover maken?


6 reacties

Ter info: De proximus medewerkers kunnen dit verder onderzoeken voor je, maar waarschijnlijk zal dit iets voor morgen zijn omdat de achterliggende diensten die hierbij moeten eventueel gecontacteerd worden, niet meer aanwezig zouden kunnen zijn bijvoorbeeld.

 

gewoon als bijkomende info : contact voor zelfstandigen en kleine bedrijven

https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html

Reputatie 7
Badge +3

@Jelle l Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde dienst via dossiernummer 45171827. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover verder informeren. Groetjes, Antonella

Vandaag...voormiddag nieuwe afspraak...ben benieuwd 

Ondertussen 12h nog steeds niemand gezien of gehoord.  Graag de dringende vraag of alles kosteloos kan geannuleerd worden?

Zelf teruggebeld met de vraag om kosteloos alles te annuleren. Zeer onbeleefde persoon met id858733 aan de lijn gehad.

Deze wou alles annuleren, maar wou niet antwoorden dat dit kosteloos zou zijn.

Daarmee heb ik onze andere aansluiting direct laten stopzetten en gaan we dus naar een andere provider op dat adres. Dit dankzij jullie ongemotiveerde medewerker die geen enkele oplossing aanbood...behalve opzeggen.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jelle l Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Ik zou zelf ook zo reageren.Spijtig dat het allemaal zo heeft verlopen.Onze oprechte excuses hiervoor.Groetjes,Joel

Reageer