Beantwoord

Niet leveren van iPhone

  • 8 May 2019
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

Ik heb reeds 2 weken geleden een iPhone online gekocht met het volste vertrouwen , dit had ik dus niet moeten doen.
Toestel ging geleverd worden en nu zijn we 2 weken verder. Dynalogic kon niet leveren door een sorteerfout en is dan maar mijn pakket verloren. Na een week bellen met talloze beloften had ik mijn toestel nog altijd niet. Ze hebben een dossier opgesteld om uit te zoeken waar het toestel is en verzekerden mij dat ik binnen 48 uur iets ging weten. We zijn ondertussen 4 dagen later en nog steeds niets gehoord. Het is mijn zorg niet dat ze het toestel kwijt zijn , ik heb veel geld betaald voor mijn iPhone en het is maar normaal dat ze dit onmiddellijk oplossen ! Vind het werkelijk schandalig hoe mensen hier behandeld worden en steeds worden voorgelogen. Laatste keer dat ik hier iets besteld heb en als dit niet snel opgelost geraakt ben ik genoodzaakt om met mijn producten ergens anders te gaan!
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 May 2019, 14:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hallo S-Ans
kan je mij je klantengegevens doorsturen?
Dan kan ik nakijken wat er gebeurd en hoever het dossier staat.
Groetjes Samantha

Privébericht? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=75249
Ik heb weer vele telefoons gepleegd en rarara ze zijn blijkbaar nog altijd met het dossier bezig! Eens gebeld naar B-post en ze hebben zelfs nog niet eens naar Bpost gebeld voor een onderzoek en dat na een week dat het dossier al loopt! Voor de mensen die ooit een toestel willen bestellen bij Proximus online , doe dit aub niet ! Kreeg gewoon te horen van Ohja dat kan tot een maand duren. SCHANDALIG GEWOON!!!!!
S-Ans
Ik begrijp je frustratie. En zoals ik je gisteren doorgaf, sta ik in overleg met onze logistieke dienst om dit asap op te lossen.
Gezien het toestel verloren is gegaan bij B-post, moeten we de correcte procedures volgen om een nieuw te kunnen versturen.
Dat lijkt allemaal heel simpel, maar hierbij komt heel wat kijken.

Uiteraard hebben we onze contactpersonen bij B-post, waardoor niet alle personen bij hen zijn op de hoogte van de lopende dossier tussen Proximus en B-post zelf.
Daarom vraag ik nog even geduld te hebben.
Alvast bedankt hiervoor.
S-Ans
dit berichtje om de post te kunnen afsluiten als beantwoord. :)

Er werd bevestigd dat het toestel zo snel mogelijk zal terugbetaald worden.
Normaal is dit binnen de 10 werkdagen.
Het gedeeld dat je betaalde met Proximus Vouchers (besteld via Premium Club) werd "terugbetaald" in een nieuwe voucher.

Maar je kon deze niet meer gebruiken, dus heb ik de voucher laten deactiveren.
En de punten dat je voor deze bon gebruikte, heb ik terug toegevoegd op jouw lidnummer. 🙂