Niet leveren van goederen maar wel al aanrekenen


Reputatie 2
Heb een bestelling gedaan van een gsm online en die moest geleverd worden via dynalogic. 4X hebben deze me laten wachten en 4 X niet afgekomen iedere keer met een ander verhaaltje. Uiteindelijk terug naar proximus gebeld 2 a 3 personen aan de lijn had die het hele verhaal niet verstonden. Uiteindelijk een mevrouw aan de lijn had die een klachtdossier heeft opgemaakt en die wel degelijk wist wat ze doen moest. Ze ging dit doorgeven maar we zijn een dag verder en heb nog niemand gehoord. Hoe het nu verder moet weet ik niet meer en mijn gsm nog altijd niet ontvangen. Iemand raad !!!

Er zou een nieuw dossier aangemaakt zijn maar heb daar nog geen vooruitgang in gezien. Vandaag terug gebeld naar proximus en het blijfd maar voortduren maar is wel al aangerekend aan een nieuw tarief, betalen mag maar krijgen 😡 😡 😡 😡

This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 2
Heb een bestelling gedaan van een gsm online en die moest geleverd worden via dynalogic. 4X hebben deze me laten wachten en 4 X niet afgekomen iedere keer met een ander verhaaltje. Uiteindelijk terug naar proximus gebeld 2 a 3 personen aan de lijn had die het hele verhaal niet verstonden. Uiteindelijk een mevrouw aan de lijn had die een klachtdossier heeft opgemaakt en die wel degelijk wist wat ze doen moest. Ze ging dit doorgeven maar we zijn een dag verder en heb nog niemand gehoord. Hoe het nu verder moet weet ik niet meer en mijn gsm nog altijd niet ontvangen. Iemand raad !!! Dat is al een maand bezig
Hey Linda
Kan je mij je klantengegevens of het dossier nummer doorsturen?
Dan kijk ik het na.
Groetjes Samantha
Reputatie 2
Is reeds het 2de klachtdossier we hebben die gsm best wel dringend nodig daar we op verlof vertrekken en we hebben moeten mee nemen als geschenk. Dat is nu al meer dan een maand bezig, ik denk wel dat proximus iets mag voor mij doen na iedere dag altijd maar overal te bellen. Van dynalogics naar proximus en virse versa. Ongelooflijk..... "wat is jullie sl
ogan we zijn er voor u" dossier laatste referentie 38283054
Linda
Je dossier is effectief nog in behandeling.
Mijn collega staat in contact met onze logistieke dienst om na te gaan wat we kunnen doen om dit asap in orde te brengen.
Je wordt sowieso gecontacteerd hierover.
groetjes Samantha
Reputatie 2
Liefst zie ik een oplossing nog deze week, heeft toch al lang genoeg geduurd.
Reputatie 2
Nogmaals hier op site zetten. 2 de klacht is terug een week oud en nog altijd geen oplossing. Straks vertrekken we op reis . Ik denk dat ik beter de bestelling annuleer en op een ander ga. Wat een zootje is dat.


Heb een bestelling gedaan van een gsm online en die moest geleverd worden via dynalogic. 4X hebben deze me laten wachten en 4 X niet afgekomen iedere keer met een ander verhaaltje. Uiteindelijk terug naar proximus gebeld 2 a 3 personen aan de lijn had die het hele verhaal niet verstonden. Uiteindelijk een mevrouw aan de lijn had die een klachtdossier heeft opgemaakt en die wel degelijk wist wat ze doen moest. Ze ging dit doorgeven maar we zijn een dag verder en heb nog niemand gehoord. Hoe het nu verder moet weet ik niet meer en mijn gsm nog altijd niet ontvangen. Iemand raad !!!

Er zou een nieuw dossier aangemaakt zijn maar heb daar nog geen vooruitgang in gezien. Vandaag terug gebeld naar proximus en het blijfd maar voortduren maar is wel al aangerekend aan een nieuw tarief, betalen mag maar krijgen ? ? ? ?
Linda

Het dossier is nog lopend.
Maar ik kon al zien dat de levering van het toestel is geannuleerd.
Ik kan dit opnieuw inleiden als je dit wenst.
De levering zou dan via b-post moeten verlopen, maar ik kan nog geen datum geven wanneer deze levering zou plaats vinden.

En uiteraard wordt er een correctie opgemaakt op de factuur.
Groetjes Samantha
Reputatie 2
leveren graag met bpost
Reputatie 2
Het dossier was lopende en heb eergisteren nog iemand aan de lijn had. Hoe kan dat dan geannuleerd zijn . Ik heb dat toen niet gevraagd , wel zo vlug mogelijk leveren. Begrijp er niets van dat een bestelling meer dan een maand moet duren en jullie nog niet eens de moeite doen om het vlug op te sturen. Zo moeilijk is dat toch niet
Linda

Dit werd ondertussen doorgegeven door onze logistieke dienst.
De persoon dat jouw dossier behandeld, is vandaag niet aanwezig dus ze kon jou nog niet op de hoogte brengen.

Ik heb de aanvraag voor een nieuwe levering opgestart, maar ik kan deze helaas niet via B-post laten doorgaan.
Het is sowieso via Dynalogic en het vroegste dat ik kan in plannen is op dinsdag 23/4 tussen 13u-18u of 18u-22u.
Is dit niet ok, dan kan ik dit annuleren en kan je eventueel via een verkooppunt het gecombineerd aanbod aanvragen.

groetjes
Samantha
Reputatie 2
Dat zou nog gaan maar wij moeten het dan zeker hebben,
Reputatie 2
13h EN 18h maar hopelijk zijn jullie van je woord dat ik daar terug niet sta te wachten. Waarom kan je dat niet gewoon met bpost doen. Ik wist van die afwezigheid maar het dossier ging overgedragen worden aan iemand anders. Wat blijkbaar terug niet is gebeurd anders had ik hem al in mijn bezit.

Jullie mogen toch wel eens een uitzondering maken hoor zoals ik behandeld word. Bpost kan dagelijks dus ga er voor😡 😡 😡 😡
Ik heb het doorgegeven en levering wordt ingepland op 23/4 tussen 13u en 18u.
Moest het mogelijk zijn om het volledig via B-post te laten lopen, dan zou ik dit uiteraard direct voor u regelen.
Maar helaas kan dit niet. :(
De dossierbehandelaar zal zelf de nodige correcties opmaken en de opvolging doen.
Ze zal ook nog contact met jou opnemen.

groetjes Samantha
Reputatie 2
Nochtans mij hadden ze dat beloofd omdat het een noodsituatie was. Zo zie je maar altijd beloven en dan komt het niet goed
Reputatie 2
Het is weer zover. Beloftes gedaan van proximus dat ze vandaag terug gingen leveren en juist een bericht had van dynalogic dat ze niet kunnen leveren daar proximus de goederen aan hen niet heeft over gedragen. Nu begin ik mij toch af te vragen hoelang ze nog de mensen aan het lijntje zullen houden? En ze zijn nooit in fout . Wat moet je doen om toch maar je bestelling te krijgen . Dat is al van 13 maart😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡

Heb een bestelling gedaan van een gsm online en die moest geleverd worden via dynalogic. 4X hebben deze me laten wachten en 4 X niet afgekomen iedere keer met een ander verhaaltje. Uiteindelijk terug naar proximus gebeld 2 a 3 personen aan de lijn had die het hele verhaal niet verstonden. Uiteindelijk een mevrouw aan de lijn had die een klachtdossier heeft opgemaakt en die wel degelijk wist wat ze doen moest. Ze ging dit doorgeven maar we zijn een dag verder en heb nog niemand gehoord. Hoe het nu verder moet weet ik niet meer en mijn gsm nog altijd niet ontvangen. Iemand raad !!! Dat is al een maand bezig
Reputatie 2
Het is weer van dat de levering gaat terug niet door. Blijkbaar hebben jullie de goederen aan dynalogic niet geleverd. Wij vertrekken donderdag dat is toch echt niet meer kunnen? Graag een telefoontje hoe het nu eigenlijk zit.😡 😡 😡 😡 😡 😡

Dat is geen mannier meer van werken en dan mag een mens niet kwaad worden . Dat is al va, 13 maart aub zeg laat b post het dan leveren
Reputatie 2
Deze morgen terug gebeld in verband met het niet leveren. Gingen terug bellen zijn al terug 15h en nog niemand gehoord. Schandalig!!!!!
Reputatie 2
Klopt maar blijkbaar hebben ze het toestel en het contract niet ik zag dat het geannuleerd is