Beantwoord

Niet leveren gsm via Dynalogic

  • 27 maart 2019
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

Heb een bestelling gedaan van een gsm online en die moest geleverd worden via dynalogic. 4X hebben deze me laten wachten en 4 X niet afgekomen iedere keer met een ander verhaaltje. Uiteindelijk terug naar proximus gebeld 2 a 3 personen aan de lijn had die het hele verhaal niet verstonden. Uiteindelijk een mevrouw aan de lijn had die een klachtdossier heeft opgemaakt en die wel degelijk wist wat ze doen moest. Ze ging dit doorgeven maar we zijn een dag verder en heb nog niemand gehoord. Hoe het nu verder moet weet ik niet meer en mijn gsm nog altijd niet ontvangen. Iemand raad !!!
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 april 2019, 16:03

Dag Linda, er is een nieuw dossier gemaakt (38277647) en Samantha neemt opnieuw contact met je op! Grt, HeidiE
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Dag Linda, er is een nieuw dossier gemaakt (38277647) en Samantha neemt opnieuw contact met je op! Grt, HeidiE
Hopelijk komt het goed is nml dringend
Begrijp eigenlijk nog altijd niet waarom het zo lang moet duren en altijd maar beloven niemand heeft daar iets aan en zeker ikzelf niet.
Als ik zo zaken zou doen mag ik mijn boel sluiten.
precies hetzelfde probleem
Kunt u me aub helpen om dit probleem op te lossen ?

Order: R4WEBSHOP004227367
Ticket: IM9856497