Beantwoord

Netflix & Tuttimus

  • 1 December 2016
  • 16 reacties
  • 1249 Bekeken

Ons tuttimus abonnement is ondertussen 2 weken geleden geactiveerd maar we hebben nog geen netflix code ontvangen.

Hoe wordt deze bezorgd?
icon

Beste antwoord door HeidiE 1 December 2016, 16:22

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Die code kan bezorgd worden via e-mail, post of sms, al naargelang van de contact gegevens waarover Proximus beschikt. Wegens het groot aantal aanvragen zou er soms wel een kleine vertraging kunnen zijn. Als het echt te lang duurt neemt u best contact op met de klantendienst op 0800 22 800.
Zie ook bijlage:
Reputatie 7
Badge +3
Je hebt een privébericht mét code ontvangen! Grt, HeidiE
Bedankt
ook al enkele zeken tutim maar nog steeds geen code
Beste,
Ik heb nog steeds geen code voor Netflix ontvangen.
Toen ik langsging bij jullie contactpunt op de Meir, werd mij verteld dat ze de zaak gingen bekijken en ervoor gingen bellen met Brussel. Nadat ik enkele weken niets had gehoord, ben ik teruggegaan en waren ze dit blijkbaar vergeten. Inmiddels was het niet langer mogelijk om een Netflix-code te genereren. Bellen naar jullie helpdesk bracht ook helemaal niets op.
Ze zeiden dat ik een klacht kon indienen, maar niet via hun dienst. Ze konden me ook niet doorverbinden. Op de website zie ik eveneens nergens waar ik terecht kan.

Gezien frustraties ivm de service en de dienst zelf die het vaak laat afweten, wil ik toch graag aandringen op een oplossing hiervoor.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Pieter

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Mvg,

Koen
Beste,

ik ben ondertussen twee maand bij proximus (tuttimus met netflix pak) en heb ook nog geen code ontvangen, ik heb al een klacht via de website ingediend (ook i.v.m. mijn myproximus waar ik telkens de melding krijg: technische fout kom later terug

), in een winkel in roeselare navraag gedaan, en tweemaal de klantendienst gebeld. Vandaag liep mijn gratis maand netlix af (die ik eigenlijk niet had moeten gebruiken ) en probeerde dus om via de stappen die ik normaal gezien zou moeten volgen om mijn netflix te activeren. Het enige wat ik echter kan doen is een betalend abonnement starten, maar ik betaal al twee maanden!

dit begint mij echt serieus de keel uit te hangen en heb geen zin om me hier nog lang mee bezig te houden!!!!!
dus:

gelieve via deze weg te reageren i.v.m. mijn netflix en myproximus site .
Waar dat jullie over klagen zeg; wij proberen al van 1/2/2017 over te stappen naar tuttimus. Tot op heden nog geen tuttimus. Ze zijn er mee bezig zeggen ze. Er zijn problemen met de lijn maar oplossen kunnen, willen ze niet.
Dat ze gewoon zeggen dat ze er geen noot verstand van hebben eh.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Wouter,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr , contactnr)
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het voor je na.

Via de onderstaande link kan je al meer info vinden over het activeren van Netflix.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/opties/tv-opties/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html?v1=shorturl&v6=iwantnetflix

Mvg,

Koen
Reputatie 7
Badge +4
Je kan https://Het Proximus Teambereiken via deze link

De info van Netflix kan je hier terugvinden.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/vragen-over-netflix-op-proximus-tv.html

Mvg,

Koen

Beste, ik dacht ook dat wij bij bestelling het bericht gekregen hadden dat er één of drie maanden Netflix inbegrepen waren bij onze Familus. Maar ook geen code ontvangen.

En wanneer ik op kanaal 57 Netflix probeer te activeren krijgen we bericht dat onze decoder geen verbinding met de server kan maken ...

Kan dit worden opgelost?

Bedankt!

lukt het eventueel ook niet via de blauwe knop van de afstandsbediening.
Reputatie 7
Badge +4
Dag stephanieds

Kan je mij via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Mvg, Koen
Wij zijn onlangs overgeschakeld naar Tuttimus met Netflix erbij. Er werd aan de telefoon gezegd dat het 48 u zou duren voor de overschakeling in orde was. Ondertussen zijn we al bijna een week verder. Hoe lang duurt het nog oor we onze code krijgen voor Netflix En voor de overschakeling een feit is?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Karolien, kan je ons via een privébericht jouw klantennummer doorgeven? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +3
Karoline, er is inderdaad een vertraging in dit order, maar ik heb nog eens een reminder gestuurd, opdat ze dit dringend oplossen. Veel geluk. Jan

Reageer