Vraag

na een maand nog geen verhuisdatum

  • 3 April 2023
  • 9 reacties
  • 108 Bekeken

Ik probeer sinds 3 maart een verhuis aan te vragen voor een bejaarde buurvrouw. Zij krijgt wel een verhuisbericht maar er volgt geen datum. Ik heb ondertussen al 13 maal de klantendienst gebeld. De reacties: u krijgt binnen de 48 uur een mail (meerdere keren), ik bel u vandaag nog terug, ik bel u binnen  de 30 minuten terug, ik heb een mail gestuurd naar de dienst ‘moeilijke gevallen’ en nu komt het zeker in orde. Vrijdag was de boodschap ‘De verhuisaanvraag is nu ok met hoge prioriteit maar wij kunnen pas binnen 24u opnieuw inloggen voor hetzelfde dossier. Als je  morgen zelf terug belt krijg je een datum.’ Maandag bel ik en krijg het antwoord ‘binnen de 48 u komt er een mail’ 

Is de enige oplossing overschakelen naar de concurrentie?


9 reacties

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze straks de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Sonja Van Ossel 

het spijt me dat dit niet vlotter loopt

Er is ondertussen ook een dossier 52296155

Ik heb gevraagd voor meer info en dringende behandeling.  

op hoop van zegen

vriendelijke groeten

Tina

Klinkt heel herkenbaar. Vandaag net al voor de 2e keer een e-mail gekregen waarbij installatie wordt uitgesteld. Krijg je dan slecht paar uur op voorhand terwijl je wel verlof neemt om die dag thuis te zijn.. Ondertussen al 1.5 maand zonder internet en TV - héél leuk als je van thuis werkt...

Reputatie 1

Dit begint stilaan de norm te worden. Proximus neemt klanten stilaan niet meer serieus. Veel van hun (technische) diensten, klantenservice, en waarschijnlijk ook forumbeheer zijn zodanig uitbesteed, dat heel het systeem dysfunctioneel is geworden. Hier wordt vanalles beloofd, maar de diensten waaraan het doorgegeven worden beslissen zelf of ze dat nakomen of niet. Met als gevolg dat dat er vanalles wordt vastgelegd, ingevuld, formulieren en ticketjes worden gemaakt, maar je gewoonweg afhankelijk bent van de grillen van de technische diensten, installateurs, …. Resultaat: een grote puinhoop. Pas op, dit is geen typisch Proximus probleem, tegenwoordig hebben alle klantendiensten dezelfde problemen …. iets gedaan krijgen of op de hoogte blijven wordt een lijdensweg, helaas …..

Vroeger 10 jaar geleden kon iemand op de klantendienst nog iets regelen, nu maken ze een ticket en dan hopen dat het opgelost geraakt. Ik zit nu ook al 2 weken met een probleem bij proximus. Lijkt ook gewoon niet inorde te komen. Telkens zeggen ze dat het wel inorde komt na 72uur… en dan 72uur later komt het terug inorde over 72uur.

Reputatie 7
Badge +3

@Amedeeke Kan u in het kort uitleggen wat uw vraag/probleem is.Dan kijken we het even na voor u.Groetjes,Joel

@Amedeeke Kan u in het kort uitleggen wat uw vraag/probleem is.Dan kijken we het even na voor u.Groetjes,Joel

Dat ik al twee weken aan het wachten ben voor men nummer overgedragen wordt van Mobile Vikings naar Proximus. Maandag naar de derde week, mijn gegevens zitten in mijn profiel.

De analyse van Blinckx is er 100% op. Uiteindelijk is de aansluiting van bericht 0 in orde. Nadat een medewerker van de klantendienst op het idee kwam een nieuwe aanvraag in te dienen kregen we op 10 april, na 5 weken een afspraak op 30 april. De technicus kwam dan nog 2 keer niet opdagen. Op 2 juni, exact 3 maanden na de aanvraag kon mijn buurvrouw weer TV kijken.

Maar wat kan je verwachten van een bedrijf waar de klachten dienst werkt ‘op hoop van zege’. Klanten verwachten resultaat voor hoop kunnen ze elders terecht.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Amedeeke 

dit nummer staat ondertussen onder proximus

Heb je de nieuwe simkaart in het toestel gestoken?

toestel uit en terug aangezet?

groeten

Tina

Reageer