Vraag

Moeilijk afspraken maken

  • 24 January 2020
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Beste,

 

Er loopt iets verkeerd met de dienstverlening.

Op ma 13/01 heb ik een afspraak met een technieker om de nieuwe glasvezelkabel (denk ik) aan te sluiten. Ik regel dit met mijn werk om van thuis te kunnen werken. Door een technisch probleem in onze stratenblok komt een technieker me zeggen dat het niet zal lukken. Hij vraagt mij om meteen een nieuwe afspraak met hem vast te leggen. Ik regel met hem om ma 27/01 dit vast te leggen. "Ok, meneer. Dat komt in orde. U krijgt hiervoor een bevestigingsmail.” Een paar dagen later krijg ik een email, waar ik gelukkig naar kijk, en zie dat er vrijdag 24/01 op staat. 

Ik wil eerst de afspraak verzetten via MyProximus, maar die dag zijn er problemen met de website. Ik bel dan naar de klantendienst die mijn afspraak verzet naar ma 27/01. Ik vraag hem of ik een bevestigingsmail zal ontvangen. “Ja, meneer, dat is in orde. U krijgt een mail van ons”. Geen mail gekregen.

Tot vandaag 24/01 ik een mail krijg dat de technieker aan mijn deur stond en ik niet thuis was. Verbouwereerd bel ik opnieuw naar de klantendienst waarbij ik 2 verschillende personen spreek die me niet kunnen helpen. De laatste stuurt mijn vraag naar Dispatch die me wel zullen bellen.

Ik wil die afspraak op ma 27/01 laten doorgaan. Ik kan niet blijven aan mijn werkgever zeggen dat ik van thuis uit moet werken omwille van Proximus.

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@RVLT Ik heb net bevestiging gekregen van de bevoegde dienst dat de afsrpaak vastligt op 27/01. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@RVLT Ik zie dat hier vanmiddag reeds een melding over is gemaakt bij de bevoegde dienst via ticket IM10449286. Ik heb dit nu bijkomend ook per mail doorgegeven. Mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reageer