Vraag

Mobiele data beloofd, maar heb ik dit wel?

  • 8 January 2023
  • 8 reacties
  • 320 Bekeken

Beste

 

Volgend weekend verhuis ik. Daarom heb ik op 23/12 telefonisch een afspraak gemaakt voor de installatie van mijn internet & tv aansluiting. De technieker kan pas op 27/01 langskomen maar de vriendelijke man aan de telefoon beloofde me 1tb mobiele data om deze internetloze periode te kunnen overbruggen. Ik kon mijn gsm dan als hotspot gebruiken voor alle andere toestellen in huis.

 

Nu is mijn vraag: waar kan ik deze mobiele data zien? Want als ik kijk in de proximus app zie ik enkel de data die is inbegrepen in mijn huidige mobiele abonnement (wat veel lager is dan de beloofde 1tb) en ik heb natuurlijk geen zin om achteraf een torenhoge factuur te krijgen.

 

Alvast bedankt


8 reacties

Die 1 Terrabyte mobiele data wordt inderdaad normaal gezien opgeladen bij je mobiel abonnement , daarom best (indien nog niet gebeurd) in afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen morgen en hiermee direct verder zouden kunnen, zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag bv het telefoonnummer van je mobiel abonnement waarop de 1 TB data moet geladen worden). 
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Bedankt, ik heb zonet deze info aangevuld.

Leuk om te zien dat Proximus nog steeds dezelfde onbestaande service biedt als vroeger...

@DaisyS

Kan jij @Yaron verder helpen.

Bedankt Martin om te proberen helpen maar zo te zien hebben ze niet veel zin om te antwoorden.
Ik ging proberen via chat deze vraag te stellen maar de wachttijd is een halfuur. Waarom betalen wij zoveel voor zo’n ondermaatse service?

Reputatie 7
Badge +3

@Yaron 

Ik zal de klantendienst met jou contact laten opnemen voor een tijdelijke oplossing.

Ik zal je laten terugbellen op je GSMnr.

 

Geert

@GeertC ik heb deze ochtend contact opgenomen via chat. Dit zou binnen de 72u in orde moeten gebracht worden zeiden ze.

 

Bedankt

Ik heb deze avond een bericht gekregen dat de “Free Mobile Data optie” werd geactiveerd. Ik denk dat mijn probleem dus opgelost is.

 

Bedankt aan @Martin & @GeertC

Reageer