Beantwoord

Mijn verhuis!!

  • 21 March 2019
  • 6 reacties
  • 196 Bekeken

Verhuizen zonder zorgen is de slogan van proximus,maar niets is minder waarwe hebben verhuis aangevraagd en brief ontvangen ,er zou een technieker langskomen op 15-3 tussen 16u30 en 20u!Zitten wachten maar niemand gezien of gehoord.
Dan maar klantendienst gebeld waar ze niks konden terugvinden van die afspraak????Gaven me een nummer waar ik maar naar moest bellen,maar nummer was niet meer in dienst!!!!Zaterdag 16 maart opnieuw naar klantendienst gebeld en er werd me gevraagt om even te wachten,ze zouden afspraak voor me maken,na 10 minuten muziek kreeg ik te horen dat de afsprakendienst in het weekend gesloten is !!!GEWELDIG
Dus maandag 18 maart opnieuw gebeld......kreeg de belofte dat ze me zouden terugbellen voor nieuwe afspraak,maar weer niks !!!Dinsdag 19 maart naar technische dienst gebeld daar kreeg ik de belofte dat we voor het weekend alles in orde zouden hebben en dat ik zou teruggebeld worden voor afspraak en zoals gewoonlijk WEER NIKS!!!!Dus juist gebeld en krijg ik te horen dat er een nieuwe afspraak is op 29 maart en dat er niks kan aan gedaan worden om het te vervroegen!!!!SUPER VERHUISREGELING HEEFT PROXIMUS
Ben benieuwd of ze mijn rekening ook gewoon 2weken later sturen
icon

Beste antwoord door KoenN 22 March 2019, 11:13

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Thuurke,

Er staat een afspraak gepland voor 29/03/2019 in de voormiddag.

Groetjes,

Antonella
Dat wist ik al en ben ik helemaal niet blij mee.......zit dan wel gewoon 2 weken zonder tv-internet en telefoon!

Maken afspraak voor 15 maart en komen gewoon niet opdagen en zetten het dan maar gewoon 2weken later!!
Geweldige service van proximus
We hadden beter gewoon alles opgezegt en nieuwe aansluiting gevraagd dan was het wel in orde want voor nieuwe klanten springen ze nog
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst. Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten voor de oplossing.
Alvast de excuses.
Mvg, Koen
Als die zo snel zijn als de rest met reageren zal het tegen de Kerst wel in orde komen

Ben het echt kotsbeu om al vanaf 1 maart van het kastje naar de muur gestuurd te worden en er gebeurd gewoonweg niks
Reputatie 7
Badge +3
Thuurke,

ik begrijp je reactie en ik betreur het gebeurde.

Op dit moment gaan we best niets meer wijzigen aan de gemaakte afspraak, ze is al kortbij en bij mij bevestigd voor dispatch.

Ik vraag zeker je facturatie na te kijken en je daarover te contacteren na installatie.

Excuses.

mvg, Tina

Reageer