Vraag

mijn product

  • 30 November 2021
  • 9 reacties
  • 279 Bekeken

Ik heb maar 1 duidelijke vraag. 
 

ik hèb contract aan gegaan op 19 november 03:00, flex fiber S met als promo cadeau PlayStation5, ( dit was gelijk bij order ook betaalt dus mijn gereserveerd product ) dat nu wel is  waar uitverkocht is.

probleem is gemeld al verschillende keren en dagen op de dag zelf van de levering. 
 

dus nu is mijn vraag PlayStation5 is uit verkocht dat begrijp ik. Maar waar is mijn PlayStation5 gebleven die ik bij order van bestelling betaalt hebt dus eigenlijk mijn product waarbij recht op heb aan gezien die betaalt en gereserveerd is. 


9 reacties

Dit moet ik even kwijt. 
 

Contract bij Proximus aangegaan op 19 november, flex  pak met promo  PlayStation5 die ik genomen heb wat op voorraad nog was. Bij het aangaan van contract bij Proximus heb ook gelijk 99€ overgemaakt. Dan moest ik kiezen uit 2 adress die Bpost mij de keuze gaf ( even duidelijkheid ik kan enkel 2 adress kiezen niet mijn eigen adress ) dus nam ik adress die dicht bij zijnde was. Tot zo ver liep alles goed.

op 22 november 11:11 krijg is sms van Proximus met als volgt dat mijn nummer actief is met simkaart nummer en toegewezen telefoon nummer. 
Ik bel op het zelfde moment naar Proximus met de vraag of ik mijn simkaart in de shop moest gaan ophalen of op gestuurd word 

antwoord van Proximus was word opgestuurd samen met u PlayStation5. 

dus moest ik even geduld hebben op de levering.

dinsdag 22 november krijg ik track en tracé code van Bpost pakket zou 24 november geleverd worden maar word klaar gemaakt door Proximus. Ik was blij en wacht geduldig op de levering.

 23 november bij de melding van bpost er stond  pakketje word geleverd op het gekozen adress Hoogstraat 27, 2000 Antwerpen en zou aan komen geschatte tijd van 8:00

24 november dag je vrij genomen van het werk wil is waar onbetaald verlof maar ik dacht kom dat maakt het wel goed met mijn pakketje. Dus ik  loop naar het afhaalpunt om dat ik rond 10:00 uur nog geen melding gekregen had. Ik sprak de man aan en zei ik heb geen contract met Bpost ik neem geen pakketjes aan. Verder kan de man op moment me niet veel meer vertellen.  Ik open weer track en tracé code open en zag daar dat om 12:00 word gebracht. Zonder melding was dat 4 uur later. Dus wat weet ik ging om 11:30 wachten in de straat en dit tot 14:00 dan ging ik naar huis. Eenmaal ik thuis aan kwam kreeg ik mijn 2 melding met als antwoord, u pakketje is terug gezonden wegens weigering van de bestemmeling ( in dit geval dus door de man van afhaal punt die wist dat ik levering verwacht en zijn adress kon kiezen bij Bpost ) ik loop snel naar de dagblad handelaar en vertel hem wat dit nou weer te beteken heeft. Hij antwoord ik heb deze ochtend alles met postbode mee gegeven ik heb geen contract. 
Ik kwaad  naar Bpost gebeld en zeiden dat ik naar Proximus moest wenden want ze konden het niet meer tegen houden. 

24 november nog steeds de zelfde dag bel ik Proximus en leg dit uit. Proximus maakt een dossier. Dossier is niet dringend zeiden zo zelfs ook geen spoedeisende dossier. Dus was het wachten op de medewerker van dossier beheer die dossier behandelen. 
 Ik wel me geven dat ik de juiste info en contact gegeven heb door gegeven en later nog mijn nieuwe nummer laten aanpassen. 
 

29 november bel ik weer naar proximus met de vraag over mijn dossier. 
de man vertelde dat dossier in behandeling is en dat wie toegewezen mij al proberen te bellen. Ik zei heb geen telefoon gehad dus hebben we na gekeken en hadden ze op de oude nummer gebeld die ik de week daarvoor nog heeft laten aan passen. Maar niet uitgevoerd is geweest. Dus heeft die man dat even voor mij gedaan. En zei ze gaan u dan terug bellen maar krijg ook een mailtje. 
 

30 november via de chat uit de app van Proximus werd ik snel geholpen door een man tuba die mij super goed geholpen heeft en gezorgd dat ik vandaag nog telefoon zou krijgen van de persoon die toegewezen was aan mijn dossier en mij gisteren ook wel heeft geprobeerd te bellen spijtig op foute nummer . 
Na chat gesprek met tuba kreeg ik een uurtje later een vrouw aan de lijn van Proximus. Om te vertellen dat PlayStation5 niet meerkol voorraad is en dat ik kan kiezen uit 2 andere promo’s die nog op voorraad is of een terug betaling t.w.v. €99.  Ik antwoordde maar ik heb er al voor betaalt en dit is niet mijn fout dat terug gestuurd werd. Ik heb alles correct in gevoerd en betaalt en gekeuzen. Antwoord van de vrouw ik bel u vandaag nog op maar bespreek dit met mijn supervisor. 
maar nog steeds geen antwoord terug gekregen.

 

wat is mijn conclusie dat Proximus  je verlekkerd maakt met een geweldig promo. maar Het loopt mis en totaal niet enige schuld van klant maar als klant die de aanvraag doet heeft dan gewoon pech heeft gehad dus in dit geval heb ik een contract maar pech voor mijn betaalt product want men krijgt het niet terwijl het u betaalt en recht behoorden product is uiteraard. 
 

waar is die PlayStation5 van mij  dat terug is gestuurd is naar    6099 CHARLEROI X Bedrijf h’essers dan gebleven???????🤬🤬🤬🤬🤯🤯🤯🤯🤯😤

 


 

Beste Proximus, 

 

ik vindt erg dat zo is gegaan en dat er maar geen oplossing is gekomen. Ik wil heb het  echter gehad al dat wachten voor niks. Ik heb nog 1 vraag die jullie wel kunnen oplossen: annuleert alles en het contract kosteloos op te zeggen. mijn verbruik van 11€  Aan mobiele data die betaal ik en mag factuurtje verstuurt worden van het verbruik. Ook verwacht ik een terug betaling van €99 die ik reeds heeft betaalt aan jullie voor die PlayStation 5. 
 

Alvast bedankt voor medewerkers die alle hulp er op gezet hebben om dit probleem zo goed mogelijk  op te lossen. 
 

groetjes Bjorn

Reputatie 7
Badge +3

@Björn Backelant 

er is een dossier in behandeling en ik vraag je nog even geduld te hebben, aub…. dit is niet van de ene avond op de andere opgelost

De voorraad PS5 wordt regelmatig aangevuld

ik heb bericht gestuurd naar dossierbeheerder en coach om dit dossier met voorrang te behandelen.

Fingers crossed, komt wel in orde..

Groeten

Tina

Ik krijg net een mail dat mijn geld word terug uitbetaald word en dit binnen 14 dagen dit gaat gewoon er over. Meen Proximus dus serieus 

 

Mijn geduld is echter op krijg geen telefoon nee enkel mail en met dit er op 

Alles nu op zeggen in stap hier mee naar de test aan koop  en stel mij burgerlijke partij want dit zijn geen eerlijke en correcte omgang van zaken.

eerst betalen dan zo gezegd krijg je u levering maar toch net niet. En dan 14 dagen wachten op u terugstorting ik wil alles afgesloten hebben per direct want ze bellen mij niet op stop met liegen Proximus 

Reputatie 7
Badge +3

@Björn Backelant  Ik zie dat de dossierbeheerder jou inmiddels heeft gecontacteerd. Groetjes, Antonella

Beste, klopt uiteraard spijtig daarbij dit als nieuwe klant heb moeten me maken zonder deftige oplossing.

maar toch alvast bedankt 

 

groetjes 

Reageer