Met kluitje in het riet gestuurd

  • 29 December 2021
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Vorige zondag 26/12 kwam ik in ons 2de verblijf aan zee. Het was 2 maanden geleden en de stroom had afgestaan. Als alles weer was opgestart en ik de tv aanzette, vroeg men op het scherm om mijn lijnnummer in te geven. Spijtig genoeg tikte ik de verkeerde in, die van mijn thuisadres. 

Dan begon de lijdensweg. Ik heb meer dan 4 uren aan de telefoon gehangen, 4 of 5 medewerkers aan de lijn gehad (telkens na lang wachten) en geen enkele die het kon oplossen. Ze lieten me 6 à 7 keer de decoder resetten (met een tandenstoker), allerlei stekkers uittrekken en weer insteken, de laatste Natacha liet me de stroom een kwartier uitzetten. Allemaal zonder resultaat. Ten einde raad beloofde Natacha mij om een nieuwe decoder (V box 5 c) op te sturen. Ik moest zeker thuis blijven, want de decoder kon maandag al toekomen of wegens eindejaarsdrukte zeker dinsdag. Ze ging me maandag 27/12 om 14 u opbellen om te horen of de decoder al was aangekomen. 

Maar maandag kwam er niets, ook geen telefoon van Natacha. Dinsdag ook niets en in de late namiddag had ik terug de klantendienst aan de lijn. Na mijn verhaal te doen aan weer een andere medewerker, vernam ik dat er helemaal niets was opgestuurd. Ze hadden me dus afgescheept zondag, omdat ze me beu waren, denk ik. Graag had ik nog eens Natacha aan de lijn, om haar kant van het verhaal te horen.


3 reacties

heb je niet geprobeerd om je decoder te deactiveren: of hebben de Prox medewerkers je decoder niet gedeactiveerd.

bel naar het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. als niet kunt bellen via je vaste dan zal worden gevraagd om uw  klantnummer in te geven,
houdt u best een recente factuur bij de hand (waar vindt u uw klantnummer?).

Beste Martin, bedankt voor de reactie. Zondag was er geen enkele medewerker die op het idee kwam om de decoder los te koppelen van de lijnnummer of zoals jij zegt te deactiveren. Ik hoorde via de telefoon dat ze allen werkten met procedures en dat probleem stond er niet bij.  Het is mijn zoon die op dit forum een identiek probleem heeft gezien, die het dan maandagavond heeft doorgebeld naar de klantendienst en na enkele uren aan de telefoon hangen, was er toch één medewerker die erin slaagde om de decoder (met een uniek macnummer) los te koppelen van het lijnnummer. Dan opnieuw het juiste  lijnnummer ingeven en we hadden weer beeld. Dus, het is opgelost. Mij gaat het alleen over het feit dat ze mij wat wijsgemaakt hebben (dat stond ook zo in mijn titel) en dat vind ik niet kunnen. 

 

Ach Ok, ik dacht dat het probleem nog niet opgelost was, daarom dat ik de methode hier gepost had om het ook zelf te kunnen doen.. 

Reageer