Vraag

Lopende bestelling

  • 9 October 2019
  • 6 reacties
  • 218 Bekeken

Op 5 oktober bestel ik een smartphone met abonnement. Deze zou maandag 7 oktober geleverd worden.
Maandag kreeg ik een sms waarin stond dat ze nog niet konden leveren en mij op de hoogte gingen houden.
Ik ben nu al 3 dagen heen en weer aan het mailen om te vragen hoe het zit met mijn bestelling.

Dan moeten ze mails sturen dat ik zou moeten bekijken en beantwoorden. Die krijg ik niet eens aan.
Dan zou er een technische fout zijn, dan zou ik ineens 48 uur moeten wachten op een automatische mail, die ik ook niet ontvang.
Maar mij wel direct reclamemails sturen voor een pack te bestellen?!
Zo'n mails lukken dan wel direct?!

Ik wil gewoon mijn bestelling ontvangen zoals afgesproken, hoe moeilijk kan dit zijn om een b

estelling te leveren op afgesproken adres?!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Elske,
excuses voor het ongemak.
We vragen na wat er aan de hand is.
Groeten,
Tina
Navragen doen ze al 3 dagen
Gelieve gewoon te leveren
Elske,
excuses voor het ongemak.
We vragen na wat er aan de hand is.
Groeten,
Tina


Navragen wordt al 3 dagen gedaan
Zelfs geen reactie meer op messenger chat.
Ofwel wordt het verzonden, deze week nog ofwel wil ik mijn bestelling annuleren en mijn betaalde bedrag van 200 euro terug
Reputatie 7
Badge +3
Dat begrijp ik, elske.
Zelf kan ik niet zien waar het toestel wordt tegengehouden.
Een collega van de orderdienst heeft je vraag ontvangen en moet dit verder afhandelen.
Indien het order wordt geannuleerd, krijg je natuurlijk je geld terug.
Je wordt gecontacteerd hierover. Het spijt met dat het zo gelopen is, dat was niet de bedoeling.
vriendelijke groeten,
tina
Dat begrijp ik, elske.
Zelf kan ik niet zien waar het toestel wordt tegengehouden.
Een collega van de orderdienst heeft je vraag ontvangen en moet dit verder afhandelen.
Indien het order wordt geannuleerd, krijg je natuurlijk je geld terug.
Je wordt gecontacteerd hierover. Het spijt met dat het zo gelopen is, dat was niet de bedoeling.
vriendelijke groeten,
tina

Ik ben nog steeds niet verder geholpen!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Elske_dp, dit dossier is in behandeling, de bevoegde dienst zal je zo snel mogelijk verder informeren. Grt, Heidi

Reageer