Beantwoord

Levering TV's

  • 30 November 2019
  • 8 reacties
  • 467 Bekeken

Wij hadden 2 tv’s besteld op dinsdag, en de leverdatum op gisteren vrijdag ingesteld. Tot onze grote verbazing heeft Black tot op heden nog steeds niets geleverd! Als ik dan vraag aan Proximus of zij iets kunnen te weten komen, vragen ze de bestelnummer, en daar blijft het bij. Geen antwoord of dergelijks. De bestelling is nochtans wel al betaald. Vreemde situatie! Zo behandel je toch geen jarenlange klanten!

 
icon

Beste antwoord door Joel M 3 December 2019, 11:41

Bekijk origineel

8 reacties

TUI: hier komt niemand langs in het weekend van het Proximus forumteam zelf,

de helpdesk daarentegen is wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800.

Reputatie 7
Badge +3

@Ivoke Kan u mij in het kort uitleggen welke bestelling u juist heeft gedaan en via welke weg.In uw profiel mag u ook doorgeven op welke naam en voor welk adres dit was.Groetjes,Joel

Ondertussen is dit peobleem zich langzaam aan aan het oplossen. Na veel getelefoneer en gemail hebben ze gisteren gesnapt dat er een bestelling nog helemaal niet was ingegeven. De mijne dus! Nochtans heb ik bevestiging ontvangen hieromtrent! Onbegrijpelijk! En zeer jammer!

Reputatie 7
Badge +3

@Ivoke Ik heb dit even verder nagekeken. Als bestaande internet-klant, kom je niet in aanmerking voor de actie met de TV en 2 TV’s voor 1 klant is al helemaal niet mogelijk. Ik vind jouw bestelling inderdaad wel terug, maar deze werd terecht afgesloten zonder gevolg. Deze zal niet ingegeven worden en de TV’s zullen niet worden verstuurd. Ik zal erop toezien dat je de betaling krijgt teruggestort. Groetjes, Antonella

Het was wel een actie op de Enjoy-website, en niet de actie van de packs met een cadeau t.w.v. €69! Deze tv’s waren wel duurder. De actie van Enjoy heeft helemaal niets te maken met bestaande of nieuwe klanten. Enjoy is de opvolger van de Premium club. Ik heb er trouwens ook 3 tickets voor de expo van Keith Haring in BOZAR gekocht, deze waren ook niet enkel voor nieuwe klanten. Wat betreft 2 tv’s: er zijn 2 klantnummers, nl. die van mij en die van mijn moeder. Eén exemplaar is trouwens een kerstcadeau voor mijn moeder.

 
Reputatie 7
Badge +3

@Ivoke Ik heb uw info doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossier 43880860.Zij zullen dan zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

 
Reputatie 7
Badge +3

@Ivoke Dank u wel voor het aangenaam telefoongesprek en via deze weg wil ik mij nog even excuseren voor bovenstaand misverstand. De bestelling van deze TV’s betreft geen gecombineerd aanbod, maar wel de Black Friday actie via Enjoy. Je hebt dus wel degelijk recht op deze TV’s. Nogmaals mijn excuses en ik zorg zo snel mogelijk voor een oplossing voor de beschadigde TV. Ik hou je op de hoogte zodra ik meer nieuws heb. Groetjes, Antonella

Na veel heen-en-weergemail werd dit probleem uiteindelijk degelijk opgelost. 

Tv’s zijn allen terecht, gerepareerd of vervangen. Jammer dat dit een valse start kende.

Iedereen uiteindelijk tevreden. Groeten

 

Reageer