Skip to main content

Hallo , 

Op 17/11 bestelde ik een Smartphone via de website en stuurde de gevraagde documenten door.

Ik kreeg een bevestiging van goede ontvangst van deze documenten.

Het bestelnummer is: R4WEBSHOP009******

Mijn Klantnummer is: 608******

Op de volgpagina staat al de hele week “ Je pakket wordt klaar gemaakt “ 

Maar verder gebeurt er niets !

Graag meer informatie aangaande de levering ? 

M.v.g Filip 

@Filip61 Je dient nog even een mailtje te sturen naar doc@proximus.com met een kopie of foto van de voor- en achterkant van jouw identiteitskaart. Doe dit vanuit je Telenet e-mailadres met in het onderwerp vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella


@AntonellaD  Dit heb ik gedaan op de dag van bestelling,namenlijk 17/11

Op 19/11 heb ik hiervan telefonisch bevestiging gehad van Proximus dat alles goed aangekomen was .


@Filip61 Helaas is er wegens grote drukte bij alle diensten wat achterstand. Ik stuur een mailtje naar de betrokken dienst om te vragen als ze jou met voorrang ertussenuit kunnen pikken. Groetjes, Antonella


@AntonellaD  , Vriendelijk dank hiervoor .


Reageer