Vraag

levering smartphone

  • 2 June 2020
  • 7 reacties
  • 264 Bekeken

Hallo wanneer wordt mijn bestelling met 2 smartphones verstuurd en geleverd. 
R000000110000F0SQ2-1 is de order nummer. Een werknemer van Proximus heeft deze online voor mij besteld omdat de website altijd een foutmelding gaf. Ik zie dat het pakket wel is ingepakt, maar wanneer wordt dit nu eigenlijk verzonden? Ik heb wel levering binnen 2 dagen gevraagd, dus het zou toch vandaag al moeten vertrekken/opgehaald worden door Bpost. 


7 reacties

Kan ik hier snel antwoord op krijgen aub? 

hier komt pas morgen iemand van proximus zelf, terug langs op het forum

Reputatie 7
Badge +3

@kris1980 Er is een dossier 45295215 voor aangemaakt voor opvolging.Datum van 4/6/20 staat momenteel nog steeds als leveringsdatum door Bpost.Je krijgt ook steeds een seintje op voorhand van de levering.Groetjes,Joel

@Joel M probleem is, ik heb nog geen bericht van verzending gekregen. Levering is dus idd morgen? Wanneer krijg ik bericht van verzending?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @kris1980 ik heb de dossierbeheerder gevraagd om jou te contacteren. Groetjes, Heidi

@HeidiE word ik dan vandaag nog opgebeld? Ik ben hier echt niet gerust in…  niemand weet waar mijn pak is, nog steeds geen mail gekregen en pakket is nog steeds niet te volgen… ik moet morgen levering krijgen

Reputatie 7
Badge +3

Dag @kris1980 volgens de bevoegde dienst zal het pakket morgen geleverd worden, een bevestigingsmail is onderweg. Grt, Heidi

Reageer