Skip to main content

Gisteren mail gekregen dat deze niet kan geleverd worden morgen 25/2,daar ik deze heb gepreorderd.

In track sta dat deze wel in voorraad is.

@yolandab  @Andy_043  @linda_039 

Door het grote commerciële succes van de pre-order campagne voor de Samsung Galaxy S22-series, gaan we spijtig genoeg niet voldoende volumes hebben om op 25/02 aan iedereen te leveren.

Daardoor zullen sommige klanten spijtig genoeg wat geduld moeten uitoefenen voordat zij hun smartphone zullen ontvangen.

Voor het merendeel van de klanten zal de wachttijd ongeveer 1 week zijn, voor een minderheid echter kan het iets langer duren. De geïmpacteerde klanten werden van deze vertraging per e-mail reeds op de hoogte gebracht.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Antonella


Id,thx


@Hilal deniz Het order is geannuleerd en het abonnement staat terug op Mobile Flex zoals voorheen. Mijn dossier 50290204 kan ik hierbij afsluiten.
Via dossier 50297058 heb ik wel aan de bevoegde dienst gevraagd om een creditering en terugbetaling te doen van € 149.
Groetjes,
Antonella


Iedere dag hier hetzelfde mailtje dat ze geen op voorraad hebben . Mijn bestelling is al een maand geleden geplaatst. 

 

Vrienden van mij  hebben nadien hun bestelling geplaatst en reeds ontvangen. Wie houden ze dan voor de gek:rage:

 

 

 

 

 

 


Vaste klanten van proximus moeten waarschijnlijk weer de dupe zijn . Eerst nieuwe klanten scoren. Is iedere keer zo . Das voor ons de 3x dat wij dat onder vinden. Maar ze zijn wel vlug om het van je rekening te halen.


Id..zelfs 2 mails gekregen,ben benieuwd wanneer.

Hier ook, nog mail gekregen.
Mocht ik een politieker zijn ik zou een wet steken dat zoiets niet kan, mensen blaaskes wijsmaken dat het toestel op voorraad is terwijl ze weten dat dat niet zo is.


Dat wil ik toch eens zien datte; binnen dikke week. Ben benieuwd. 
Het moet voor 18 april zijn want anders kunde naar de earbuds fluiten. 


Waarom staat er dan dat er voorraad is? Iedere keer hetzelfde als er iets besteld word.


Niet alleen bij providers ik heb jaren geleden ook maanden moeten wachten op de levering van mijn samsung smartphone en het was nochtans ook een goed gerenommeerde elektronica zaak enfin ik wil maar zeggen dat het blijkbaar overal kan voorvallen maar leuk is het niet….


Ze reageren hier zelfs niet eens omdat ze van schaamte in de grond kruipen vanwege hun schandelijke praktijken. Ze weten heel goed hoeveel toestellen ze ong gaan binnen krijgen + ze kregen de pre orders laag houden maar natuurlijk doen ze dat niet, ze willen vooral veel abokes scoren in de hoop dat zo weinig mogelijk mensen het niet gaan stop zetten nadien. 
Je moet niet de mensen iets laten bestellen en waar bij staat; in voorraad lol. 


Niet alleen bij providers ik heb jaren geleden ook maanden moeten wachten op de levering van mijn samsung smartphone en het was nochtans ook een goed gerenommeerde elektronica zaak enfin ik wil maar zeggen dat het blijkbaar overal kan voorvallen maar leuk is het niet….


Ik leef met jullie mee, ondertussen heb ik de mijne sinds maandag. 
Ondertussen zijn er andere mensen die gisteren ook bevestiging kregen , het gaat met mondjesmaat vooruit, proximus moet ook wachten op de leveringen natuurlijk maar hun fout is dat ze veel te veel pre orders toelaten, word tijd dat ze dat eens op punt zetten volgend jaar. 

De medewerkers weten niet meer dan jullie ze, hou gewoon je track en trace vooral in de gaten.

Gewoon een tip die ik maar effe snel nog mee geef ivm de earbuds; die kan je tot 18 april registreren op deze site; (mits je je toestel hebt ontvangen).

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=WUEQVZ94QEQCA&fbclid=IwAR18dlB6zCPOrDQX1Iw-gv4EZ0uSXLMZ3sHj7uv9zJ4-IBtIvXQuVQISJlM


levering S22 

 

Het is weer hetzelfde liedje. Iedere keer als we iets bestellen kan het niet geleverd worden op dezelfde data. Maar wel al van de rekening gehaald. Daar zijn ze rap voor.

Toch even nadenken om na jaren toch maar te veranderen!!! Zeer ontevreden over hun service.


Gisteren mail gekregen dat deze niet kan geleverd worden morgen 25/2,daar ik deze heb gepreorderd.

In track sta dat deze wel in voorraad is.

Ze zitten hier in hunne winterslaap. 
Degoutant is het. 
Politici moeten daar eens perk en paal aanstellen aan zulke schandelijke praktijken. 
Ze moeten niet iets verkopen terwijl ze niet eens weten hoeveel toestellen ze gaan krijgen. 
 


Hier hetzelfde op de 23e S22 Ultra gepreorderd. Nog steeds na 2 weken geen telefoon. Meerder malen contact gehad met de klantenservice. Komt ook geen zinnig antwoord uit. Gisteren was de Ultra in zwart wel gewoon te bestellen. Toch vreemd dat dat wel kan en veel nog geen telefoon hebben gezien! Echt een schande! Proximus moet eens een echte leverdatum zeggen als telkens die e-mail. Wel betalen maar niks leveren. Snap dat het ook te maken heeft met Samsung maar dan niet op de site zeggen is leverbaar de zwarte! Schandalig!


FYI: mss heb je het zelfde voor als hier https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/s22-ultra-55634


Iedere dag hier hetzelfde mailtje dat ze geen op voorraad hebben . Mijn bestelling is al een maand geleden geplaatst. 

 

Vrienden van mij  hebben nadien hun bestelling geplaatst en reeds ontvangen. Wie houden ze dan voor de gek:rage:

 

 

 

 

 

 

Is niet normaal


S22 ultra besteld op 14/02 mijn note 10 plus verkocht op 24 /02 omdat ultra ging geleverd worden op 25 /02

Nu reeds 8 maart nog steeds niet ontvangen vind dit toch wel erg dat ik hier nu moet  werken met een gsm van 10 jaar oud en dan horen dat mensen die achter mij besteld hebben wel al ontvangen hebben !!!!! 


@Rino.k  Hierbij de laatste communicatie dat wij hierover intern mochten ontvangen. Groetjes, Antonella

De vooruitzichten voor de levering van de Samsung S22 blijven de komende weken gecompliceerd. Wij hebben alle communicatie over deze modellen tot nader order opgeschort.

Sommige van de preorder klanten zullen nog op de levering moeten wachten. Zolang er geen voorraad is, zullen zij de e-mail eenmaal per week blijven ontvangen met de mededeling dat de levering is uitgesteld. Om deze klanten echter te laten profiteren van het omruilingslaanbod en de buds, blijft het Samsung-platform tot 18/4 voor hen open om hun aanvraag in te dienen.

@AnteonellaD

Waarom krijg ik dan te horen van de helpdesk Samsung dat alle toestellen geleverd NA 10 maart niet meer in aanmerking komen voor de promoties. Zelfs als je als bewijs een pre-order hebt.

De datum van factuur en levering zou bepalend zijn, niet de datum van pre-order.

en wat als het nog niet is geleverd na 18 april? 

 

Graag duidelijke garanties dat de promotie geldig blijft voor al diegene die voor 10 maart besteld hebben

 

UPDATE: de volgende levering vindt pas plaats op 14 april, volgens Samsung Helpdesk. 

 


Ik heb 21/02 een galaxy s22 ge preorderd nu krijg ik 5 mails binnen waarin staat dat het toestel momenteel niet leverbaar is.

Heb al meerdere malen naar de klantendienst gebeld waar ze mij telkens zeggen dat ze geen zicht hebben waneer er voorraad gaat zijn! Triestig dat proximus leugens verkoopt op hun webshop een toestel verkopen terwijl er geen zijn en als je dan info vraagt over de verwachte lever datum kan niemand iets zeggen!

Mss toch maar overwegen om van provider te veranderen!!


Ik leef met jullie mee, ondertussen heb ik de mijne sinds maandag. 
Ondertussen zijn er andere mensen die gisteren ook bevestiging kregen , het gaat met mondjesmaat vooruit, proximus moet ook wachten op de leveringen natuurlijk maar hun fout is dat ze veel te veel pre orders toelaten, word tijd dat ze dat eens op punt zetten volgend jaar. 

De medewerkers weten niet meer dan jullie ze, hou gewoon je track en trace vooral in de gaten.

Gewoon een tip die ik maar effe snel nog mee geef ivm de earbuds; die kan je tot 18 april registreren op deze site; (mits je je toestel hebt ontvangen).

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=WUEQVZ94QEQCA&fbclid=IwAR18dlB6zCPOrDQX1Iw-gv4EZ0uSXLMZ3sHj7uv9zJ4-IBtIvXQuVQISJlM

Gelukkig! Ik zie op mijn track en trace wel uw appratuur is op voorraad uw pakket zal worden klaargemaakt en dat is groen. Alleen uw pakket wordt klaargemaakt is bruin. Had u dit ook?


@Rino.k  Hierbij de laatste communicatie dat wij hierover intern mochten ontvangen. Groetjes, Antonella

De vooruitzichten voor de levering van de Samsung S22 blijven de komende weken gecompliceerd. Wij hebben alle communicatie over deze modellen tot nader order opgeschort.

Sommige van de preorder klanten zullen nog op de levering moeten wachten. Zolang er geen voorraad is, zullen zij de e-mail eenmaal per week blijven ontvangen met de mededeling dat de levering is uitgesteld. Om deze klanten echter te laten profiteren van het omruilingslaanbod en de buds, blijft het Samsung-platform tot 18/4 voor hen open om hun aanvraag in te dienen.


Hallo Martin

Denk ook dat de miserie hoofdzakelijk door Samsung zelf komt; ik neem het zekere voor het onzekere en zie dan wel wanneer leveringen vlotter kunnen verlopen, weliswaar na de preorder-periode. Hopelijk vlot de teruggave goed.


Mijn broer heeft er ene besteld in de Mediamarkt en ‘t is de zelfde miserie….


Mijn preorder net geannuleerd en teruggave centen gevraagd. We zien wel in de toekomst.


14/02/2022 heb ik de pre order geplaatst nog steeds geen kl*** gezien! Vandaag 500x gebeld wordt gewoon opgelegd als men met de feiten op de neus duwen.... het grappigste is een collega van mij bestelde exact dezelfde op 20/02/2022 en hij heeft hem wel al 🤔🤦‍♂️ 

Niemand weet er iets over te zeggen ze dan vraag ik me af wat voor samenwerking is er dan?! En alles is de fout van samsung en wat blijkt dat er vandaag een levering naar proximus is gebeurd 🤔 dus samsung kan dit wel zeggen en proximus niet... 🤔🤦‍♂️🤦‍♂️ zeer triestig dit!! En ben al jaren klant bij proximus en dan zo behandeld worden... dit zijn geen verkoop trukken meer he dit is misleiding! 

Zeer erg dat zo een grote speler zijn voeten aan communicatie en klant teveredenheid veegt... 


Reageer