Beantwoord

levering samsung S22

  • 24 February 2022
  • 34 reacties
  • 1428 Bekeken

Gisteren mail gekregen dat deze niet kan geleverd worden morgen 25/2,daar ik deze heb gepreorderd.

In track sta dat deze wel in voorraad is.

icon

Beste antwoord door Andy_043 24 February 2022, 11:53

Bekijk origineel

34 reacties

Ik leef met jullie mee, ondertussen heb ik de mijne sinds maandag. 
Ondertussen zijn er andere mensen die gisteren ook bevestiging kregen , het gaat met mondjesmaat vooruit, proximus moet ook wachten op de leveringen natuurlijk maar hun fout is dat ze veel te veel pre orders toelaten, word tijd dat ze dat eens op punt zetten volgend jaar. 

De medewerkers weten niet meer dan jullie ze, hou gewoon je track en trace vooral in de gaten.

Gewoon een tip die ik maar effe snel nog mee geef ivm de earbuds; die kan je tot 18 april registreren op deze site; (mits je je toestel hebt ontvangen).

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=WUEQVZ94QEQCA&fbclid=IwAR18dlB6zCPOrDQX1Iw-gv4EZ0uSXLMZ3sHj7uv9zJ4-IBtIvXQuVQISJlM

Gelukkig! Ik zie op mijn track en trace wel uw appratuur is op voorraad uw pakket zal worden klaargemaakt en dat is groen. Alleen uw pakket wordt klaargemaakt is bruin. Had u dit ook?

Reputatie 3
Badge

Ik leef met jullie mee, ondertussen heb ik de mijne sinds maandag. 
Ondertussen zijn er andere mensen die gisteren ook bevestiging kregen , het gaat met mondjesmaat vooruit, proximus moet ook wachten op de leveringen natuurlijk maar hun fout is dat ze veel te veel pre orders toelaten, word tijd dat ze dat eens op punt zetten volgend jaar. 

De medewerkers weten niet meer dan jullie ze, hou gewoon je track en trace vooral in de gaten.

Gewoon een tip die ik maar effe snel nog mee geef ivm de earbuds; die kan je tot 18 april registreren op deze site; (mits je je toestel hebt ontvangen).

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=WUEQVZ94QEQCA&fbclid=IwAR18dlB6zCPOrDQX1Iw-gv4EZ0uSXLMZ3sHj7uv9zJ4-IBtIvXQuVQISJlM

Hier hetzelfde op de 23e S22 Ultra gepreorderd. Nog steeds na 2 weken geen telefoon. Meerder malen contact gehad met de klantenservice. Komt ook geen zinnig antwoord uit. Gisteren was de Ultra in zwart wel gewoon te bestellen. Toch vreemd dat dat wel kan en veel nog geen telefoon hebben gezien! Echt een schande! Proximus moet eens een echte leverdatum zeggen als telkens die e-mail. Wel betalen maar niks leveren. Snap dat het ook te maken heeft met Samsung maar dan niet op de site zeggen is leverbaar de zwarte! Schandalig!

Iedere dag hier hetzelfde mailtje dat ze geen op voorraad hebben . Mijn bestelling is al een maand geleden geplaatst. 

 

Vrienden van mij  hebben nadien hun bestelling geplaatst en reeds ontvangen. Wie houden ze dan voor de gek:rage:

 

 

 

 

 

 

Is niet normaal

S22 ultra besteld op 14/02 mijn note 10 plus verkocht op 24 /02 omdat ultra ging geleverd worden op 25 /02

Nu reeds 8 maart nog steeds niet ontvangen vind dit toch wel erg dat ik hier nu moet  werken met een gsm van 10 jaar oud en dan horen dat mensen die achter mij besteld hebben wel al ontvangen hebben !!!!! 

@Rino.k  Hierbij de laatste communicatie dat wij hierover intern mochten ontvangen. Groetjes, Antonella

De vooruitzichten voor de levering van de Samsung S22 blijven de komende weken gecompliceerd. Wij hebben alle communicatie over deze modellen tot nader order opgeschort.

Sommige van de preorder klanten zullen nog op de levering moeten wachten. Zolang er geen voorraad is, zullen zij de e-mail eenmaal per week blijven ontvangen met de mededeling dat de levering is uitgesteld. Om deze klanten echter te laten profiteren van het omruilingslaanbod en de buds, blijft het Samsung-platform tot 18/4 voor hen open om hun aanvraag in te dienen.

@AnteonellaD

Waarom krijg ik dan te horen van de helpdesk Samsung dat alle toestellen geleverd NA 10 maart niet meer in aanmerking komen voor de promoties. Zelfs als je als bewijs een pre-order hebt.

De datum van factuur en levering zou bepalend zijn, niet de datum van pre-order.

en wat als het nog niet is geleverd na 18 april? 

 

Graag duidelijke garanties dat de promotie geldig blijft voor al diegene die voor 10 maart besteld hebben

 

UPDATE: de volgende levering vindt pas plaats op 14 april, volgens Samsung Helpdesk. 

 

Reputatie 2

Iedere dag hier hetzelfde mailtje dat ze geen op voorraad hebben . Mijn bestelling is al een maand geleden geplaatst. 

 

Vrienden van mij  hebben nadien hun bestelling geplaatst en reeds ontvangen. Wie houden ze dan voor de gek:rage:

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Rino.k  Hierbij de laatste communicatie dat wij hierover intern mochten ontvangen. Groetjes, Antonella

De vooruitzichten voor de levering van de Samsung S22 blijven de komende weken gecompliceerd. Wij hebben alle communicatie over deze modellen tot nader order opgeschort.

Sommige van de preorder klanten zullen nog op de levering moeten wachten. Zolang er geen voorraad is, zullen zij de e-mail eenmaal per week blijven ontvangen met de mededeling dat de levering is uitgesteld. Om deze klanten echter te laten profiteren van het omruilingslaanbod en de buds, blijft het Samsung-platform tot 18/4 voor hen open om hun aanvraag in te dienen.

Reputatie 3
Badge

Hallo Martin

Denk ook dat de miserie hoofdzakelijk door Samsung zelf komt; ik neem het zekere voor het onzekere en zie dan wel wanneer leveringen vlotter kunnen verlopen, weliswaar na de preorder-periode. Hopelijk vlot de teruggave goed.

Mijn broer heeft er ene besteld in de Mediamarkt en ‘t is de zelfde miserie….

Reputatie 3
Badge

Mijn preorder net geannuleerd en teruggave centen gevraagd. We zien wel in de toekomst.

14/02/2022 heb ik de pre order geplaatst nog steeds geen kl*** gezien! Vandaag 500x gebeld wordt gewoon opgelegd als men met de feiten op de neus duwen.... het grappigste is een collega van mij bestelde exact dezelfde op 20/02/2022 en hij heeft hem wel al 🤔🤦‍♂️ 

Niemand weet er iets over te zeggen ze dan vraag ik me af wat voor samenwerking is er dan?! En alles is de fout van samsung en wat blijkt dat er vandaag een levering naar proximus is gebeurd 🤔 dus samsung kan dit wel zeggen en proximus niet... 🤔🤦‍♂️🤦‍♂️ zeer triestig dit!! En ben al jaren klant bij proximus en dan zo behandeld worden... dit zijn geen verkoop trukken meer he dit is misleiding! 

Zeer erg dat zo een grote speler zijn voeten aan communicatie en klant teveredenheid veegt... 

zie antwoord → S22 Ultra | Proximus Forum

Ik heb 21/02 een galaxy s22 ge preorderd nu krijg ik 5 mails binnen waarin staat dat het toestel momenteel niet leverbaar is.

Heb al meerdere malen naar de klantendienst gebeld waar ze mij telkens zeggen dat ze geen zicht hebben waneer er voorraad gaat zijn! Triestig dat proximus leugens verkoopt op hun webshop een toestel verkopen terwijl er geen zijn en als je dan info vraagt over de verwachte lever datum kan niemand iets zeggen!

Mss toch maar overwegen om van provider te veranderen!!

Reputatie 7
Badge +3

@Hilal deniz Het order is geannuleerd en het abonnement staat terug op Mobile Flex zoals voorheen. Mijn dossier 50290204 kan ik hierbij afsluiten.
Via dossier 50297058 heb ik wel aan de bevoegde dienst gevraagd om een creditering en terugbetaling te doen van € 149.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Hilal deniz  Om de pre-order te annuleren heb ik dossier 50290204 in behandeling genomen. Ik doe hiervoor het nodige.

Voor de rest ontving je enkel een informatief mailtje in verband met de Pickx App. Deze app is gratis en reeds inbegrepen in jouw pack.

Groetjes,
Antonella

 Ik heb vernomen dat pickx 1 maand gratis is en nadien wel betalend

zoals ik al zei is dit afhankelijk van je pack ik heb bvb een pack TF+INT+TV en daar is pickx gratis inbegrepen.

TBI: De Proximus Pickx-app is trouwens helemaal gratis, voor al onze klanten met Flex, Epic Combo-, Tuttimus-, Familus-, Minimus-, of Bizz-pack en kan op max. 5 toestellen worden geïnstalleerd. cfr. → Proximus Pickx-app

Maar voor een verder antwoord op je  vraag,  dat moet ik overlaten aan een Proximus forummedewerker, zij komen maandag terug langs op het forum.

Beste

Ik heb vernomen dat pickx 1 maand gratis is en nadien wel betalend.    .

Is mijn bestelling smartphone met nummer R000000110000LD5AR geannuleerd  of niet? Niet dat ik achteraf de bestelling via post gestuurd krijg. Want ik krijg steeds berichten dat mijn bestelling nog zal komen en ik wil dat niet. Ik wens dit te annuleren.    Vriendelijke groet

 heeft de klantendienst zonder mijn toestemming een picx app  doorgestuurd

Ter info: pickx is gewoon gratis inbegrepen bij een pack met TV abonnement.

Beste proximus team

Op 22 februari samsung s22 besteld. Als afspraak moest het vandaag geleverd worden. Gisteren mail van gekregen dat de bestelling nog niet beschikbaar is om te sturen. Ik heb vandaag gebeld om mijn bestelling te annuleren en mijn toegewezen abonnement op te zeggen die gekoppeld is aan mijn gsm nummer en terug naar mijn voormalige abonnement te keren.

Ik moet 2/3 weken afwachten tot proximus mijn eenmalige betaling van s22 terug storten. Dan pas kan ik naar mijn voormalige abonnement terugkeren.

Waarom duurt een opzeg proces zo lang terwijl je een nieuw abonnement die dag kan aansluiten?

 

Bij het bellen van klantendienst vandaag probeerde ik mijn bestelling samsung s22 en aangekoppelde abonnement te annuleren, heeft de klantendienst zonder mijn toestemming een picx app  doorgestuurd. Ik ben niet geïnteresseerd in deze dienst. Deze mag ook geannuleerd worden. 

Na telefonisch gesprek met de klantendienst kreeg ik nogmaals een bericht dat de levertijd van mijn bestelling wat langer gaat duren. (Na 6 uur.) Is mijn bestelling niet geannuleerd?  

 

 

 

 

Reputatie 2

Vaste klanten van proximus moeten waarschijnlijk weer de dupe zijn . Eerst nieuwe klanten scoren. Is iedere keer zo . Das voor ons de 3x dat wij dat onder vinden. Maar ze zijn wel vlug om het van je rekening te halen.

Reputatie 3
Badge

Id..zelfs 2 mails gekregen,ben benieuwd wanneer.

Hier ook, nog mail gekregen.
Mocht ik een politieker zijn ik zou een wet steken dat zoiets niet kan, mensen blaaskes wijsmaken dat het toestel op voorraad is terwijl ze weten dat dat niet zo is.

Reputatie 3
Badge

Dat wil ik toch eens zien datte; binnen dikke week. Ben benieuwd. 
Het moet voor 18 april zijn want anders kunde naar de earbuds fluiten. 

Id..zelfs 2 mails gekregen,ben benieuwd wanneer.

Reputatie 2

Waarom staat er dan dat er voorraad is? Iedere keer hetzelfde als er iets besteld word.

Reageer