Vraag

levering nieuwe gsm

  • 20 November 2019
  • 3 reacties
  • 668 Bekeken

Ik heb maandag een gsm met abonnement  afgesloten via de site. Er stond op levering 19 november.  Ja ik weet dat is wat optimistisch maar ja. Ik dacht dat is gemakkelijk moet ik niet naar de winkel. Nu blijft mijn bestelling op voorbereid  staan. Kan iemand zeggen hoe lang dit meestal duurt. Ik heb al verschillende  keren  gebeld en gechat met de klantendienst maar die kunnen of willen niet helpen.  Ik ben jaren telenet klant en dacht dat die klantenservice erg was maar proximus is toch nog erger. Heeft ieland tips


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@bart10504 Ik zie dat de levering inmiddels is voltooid. Groetjes, Antonella

Hoi ja de gsm is geleverd. Nu nog de overstap naar Proximus. Toch blijft op my Proximus staan dat de bestelling nog wordt voorbereid

 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Bart10504
De activatie van het gsm-nummer zal vandaag uitgevoerd worden.
Mvg, Koen

Reageer