Vraag

Levering iPhone pre Order

  • 1 October 2021
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Beste,

 

Zaterdag vorige week de iPhone 13 besteld en betaald,met een nieuw mobiel abonnement.  bevestiging ontvangen en een track&trace.

Het abonnement is al actief , maar er lijkt iets mis te zijn met de bestelling.

Sinds zaterdag status tot vandaag onveranderd, bPost geeft aan het pakket nog niet te hebben ontvangen.

In de MyProximus app , als ik op de tab „bestellingen“ ga , staat er „er is een fout opgetreden“.

: Orderreferentie nummer: SHE_R00000034011919937-1

De klantendienst heeft mij naar hier verwezen, omdat zei mij niet konden helpen.

 

😅✌️

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Cedi93 De dossierbeheerder is het momenteel aan het onderzoeken.Als deze nieuws heeft hierover zal deze u onmiddellijk terug contacteren.Alvast onze excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Cedi93  Ik heb net bevestiging ontvangen van de logistieke dienst dat er een nieuwe zending werd aangemeld voor jou en deze vanaf morgen (05/10) op te volgen zal zijn via de track&trace van bpost. Ik volg het mee met jou op via dossier 49320721. Groetjes, Antonella

@Cedi93  Ik heb net bevestiging ontvangen van de logistieke dienst dat er een nieuwe zending werd aangemeld voor jou en deze vanaf morgen (05/10) op te volgen zal zijn via de track&trace van bpost. Ik volg het mee met jou op via dossier 49320721. Groetjes, Antonella


Hallo Antonella & Joel !

Hartelijk dank  voor de geweldige hulp ! 
Een hele geruststelling dat alles in orde is!

Keep on the good work !

 

groetjes, Cedric 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Cedi93  Ik zie dat de nieuwe zending vandaag werd geleverd. Groetjes, Antonella

@Cedi93  Ik zie dat de nieuwe zending vandaag werd geleverd. Groetjes, Antonella


12:00 Was bPost aan de deur.

Nogmaals bedankt! 

Reageer